HotShotChicken Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jeg lurer på om noen har erfaring eller vet noe om dette objektivet? Spesifikasjonene virker jo fantastiske, men holder den stad optisk og ang. AF? Det ligger jo i en helt annen prisklasse enn andre 300mm f/2,8 (selv om det jo ikke er veldig billig). Takker for svar Edit: Leif Endret 27. august 2005 av Mikkle Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har du lest på fredmiranda? Ser ut som om de fleste er meget fornøyd med dette. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Bob Atikins har sikkert også anmeldelser af det. hvad er dit behov - er det kun 300 mm, så er der ingen tvivl - fast optik giver bedre billedkvalitet, end tele (generelt) Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Har du lest på fredmiranda? Ser ut som om de fleste er meget fornøyd med dette. Ser også at en del har hatt problemer med bakfokus med dette objektivet på D70. Hvis det er tilfellet på mer enn et par mandagsvarer blir den jo neste ubruklig. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Bob Atikins har sikkert også anmeldelser af det. hvad er dit behov - er det kun 300 mm, så er der ingen tvivl - fast optik giver bedre billedkvalitet, end tele (generelt) Det er vel egentlig hele zoom området som tiltaler meg. Selv om antagelig 300mm vil bli brukt mest. Men 300mm fast optikk f/2,8 blir en helt annen prisklasse jeg ikke har tenkt å begi meg inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå