TLZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg stikker ut ifra internatrommet mitt(som PC'n er på) og ser om jeg finner noen folk.... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 http://forum.hardware.no Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Onanerer. (Mens jeg tenker på B|Real ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Onanerer. (Mens jeg tenker på B|Real ) Du har ikke mista potensen enda? B|Real er jo søt ham. Fra sortland og greier Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 leker med zippoene mine Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 leker med zippoene mine Jeg leker med min ene Glemte og nevne det Sitter også med beina opp på pulten osv. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Går opp, ser i kjøleskapet etter noe å spise, finner ut at jeg er for lat til å lage noe å spise, tar meg et glass vann istedet. Går ned og drikker vannet mens jeg kjeder meg mer. _Hver gang_ Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Går opp, ser i kjøleskapet etter noe å spise, finner ut at jeg er for lat til å lage noe å spise, tar meg et glass vann istedet. Går ned og drikker vannet mens jeg kjeder meg mer. _Hver gang_ stakkars stakkars stakkars gutt! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hw.no eller forum.paradoxplaza.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg kjeder meg alderi forran pc'n.... Hvoror sitte her når man ikke syntes det er noe moro ? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Onanerer. (Mens jeg tenker på B|Real ) Du har ikke mista potensen enda? B|Real er jo søt ham. Fra sortland og greier /ignore Fy faen asså Lenke til kommentar
BorN Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Når jeg kjeder meg foran datamaskinen bruker jeg som oftest å slå meg selv i hode med ei tom brusflaske genialt Velkommen til forumet, btw Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) sitter her på forumet, eller spiller (CS , NFSU2) eller laster ned filmer jeg aldri ville ha lasta ned ellers... eller selvfølgelig: er ute ! ellers så sitter jeg en del på Tacky.no for å skjekke news ;D Endret 30. august 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Stenger slike tråder som dette. Les stickyen og hold dere litt saklige: Vi ønsker et forum hvor folk flest får lyst til å bidra, uansett alder og interesser, og da må det være en viss kvalitet på bidragene. Dette er de fleste brukere interessert i, og da må vi alle bidra til at nivået opprettholdes. Det som er morsomt for noen, er det ikke nødvendigvis for andre. Her som ellers i samfunnet gjelder noen normer og sosiale koder, og de er i utgangspunktet ikke så forskjellige. Tenk før du poster, og er du i tvil om emnet hører hjemme her så kontakt moderatorteamet før du poster. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg