Gå til innhold

2300 kr for litt ram? Hva er galt med verden???


scirocco

Anbefalte innlegg

Bestillte komplett pc hos itbutikken for 3 uker siden, med 512 Mb pc2700 samsung minne. Synes prisen på minne var litt stivt (over 1900 kr) så jeg valgte å betale prisen den koster når jeg får pcen i posten istedet for det øyeblikket jeg bestillte den. Og hva ser jeg? Til min forskrekkelse har prisen nå gått opp til 2300 kr! En sinnsyk pris spør du meg. Tenkt på alt det andre fete en kunne fått for de pengene! Det er da ikke så lenge siden jeg bestilte 128 Mb sinnsyk rask sdram til 200 kr...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skulle nok ha kjøpt en falsk 512MB PC2700 Samsung-brikke fra pcmax.no. Der koster den bare 1360 kr, og yter meget bra. Har selv hatt 190fsb, men stopper pga. hovedkortet.. :smile: Slapps.com hadde jo også denne brikken; kjempekjøp.

 

Er det lenge siden du bestilte PC-en? Angrerett?

Lenke til kommentar

Jeg så at prisene begynte å stige, så jeg kjøpte i midten av juli selv om jeg ikke hadde hovedkort med DDR-støtte. Det er på vei i posten nå... :grin:

Fikk en Apacer 512 MB PC2700-brikke for 1195 kr på Psdata :smile: (Det er Samsung minne-moduler på denne).

 

 

PS.

MortenH: Det er ingenting som heter MiB! :smile:

 

_________________

AMD Athlon 1200@1400

ASUS A7V133-C

Gainward GF3 Ti200@500+

256 MB Mosel CL2 SDRAM 133@140

 

[ Denne Melding var redigert av: LemonDog på 2002-08-10 16:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-10 17:47, Anders Leipsland skrev:

Quote:


Den 2002-08-10 16:04, LemonDog skrev:


PS.

MortenH: Det er ingenting som heter MiB! :smile:



 

 

du vil vel ikke at vi skal ta debatten om igjen? :wink:

 

OK. Jeg gir meg. :smile:

Jeg var faktisk ikke klar over at det var laget en standard for binære multipler. Men det var jo egentlig på høy tid at noen gjorde det.

Jeg ser at initiativet ble tatt i '98, så det virker ikke som at det har vært noen nevneverdig suksess... MiB er ikke akkurat blitt en "vanlig standard"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...