Gå til innhold

Legge filmer på harddisk

goliatmo

Anbefalte innlegg

jeg har nettop bygget ny maskin :D

Siden det nå er mere plass på harddisken har jeg prøvd å laste Matrix in på den!

Når jeg prøver å spille Matrix begyner filmen å hakke og masse grønne firkanter dukker opp på skjermen!

Jeg bruker powerDVD til å spille av og har også prøvd med DivX som desverre ikke funket!

kan noen hjelpe meg?

PS: hvis det er ulovlig å laste filmer in på maskinen er jeg ikke klar over dette, men moderatorene på HW vil sikkert si ifra og stenge tråden hvis det er tilfelle :)

Jeg mente at denne posten passet bedere i OT en i Digitale bilder, foto og video, men moderatorer vil sikkert flytte den hvis de mener den passer bedere i en annen tråd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off-topic, kun for å unngå flere off-topic innlegg:

Til info er det fortsatt lov å laste ned filmer og musikk til privat bruk. Det er derimot ikke tillatt å laste ned programvare, eller legge ut musikk, filmer eller programvare slik at andre kan laste ned fra deg.

Loven er under endring... vet ikke når den trer i kraft.

Ikke mer off-topic nå, takk :)

Lenke til kommentar
Hva faen har det å gjøre med filtyper?

Hva er vitsen med å si det på den måten? Det går ann å vise litt respekt overfor sine medmennesker. Du kunne sagt "Hva har det å gjøre med filtyper?", altså utelatt banneordet. Du hadde allikevel fått frem det du ville.

Tilbake til topic... off-topic vil føre til at tråden stenges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...