goliatmo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 jeg har nettop bygget ny maskin Siden det nå er mere plass på harddisken har jeg prøvd å laste Matrix in på den! Når jeg prøver å spille Matrix begyner filmen å hakke og masse grønne firkanter dukker opp på skjermen! Jeg bruker powerDVD til å spille av og har også prøvd med DivX som desverre ikke funket! kan noen hjelpe meg? PS: hvis det er ulovlig å laste filmer in på maskinen er jeg ikke klar over dette, men moderatorene på HW vil sikkert si ifra og stenge tråden hvis det er tilfelle Jeg mente at denne posten passet bedere i OT en i Digitale bilder, foto og video, men moderatorer vil sikkert flytte den hvis de mener den passer bedere i en annen tråd! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det snakk om dvd du rippet inn eller en divx film? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Regner med at du har rippet den, og prøver å spille av en .vob fil. Få tak i et program som konverterer til divx. Så vil filen bli et par hakk mindre, og vil spille av letter. Kan jo prøve detteDivX Converter Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Om det er en rippet dvd, så skal power dvd ha null problemer med det.. Hjelper ikke å overføre til divx (noe som tar lang tid og setter ned kvaliteten), spes ikke hvis den rippede dvden er klikk.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det ikke imot reglene å snakke om nedlasting o.l ting på forumet? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Dette løser nok problemet ditt Btw: heller tvilsomt var innlegget ditt også Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Er det ikke imot reglene å snakke om nedlasting o.l ting på forumet? hmm.gif Det er ikke nedlastning, det er fra DVD... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 DivX converter viser bare en sort skjerm og VLC viser hakkete bilde med farverike firkanter rundtomkring Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Off-topic, kun for å unngå flere off-topic innlegg: Til info er det fortsatt lov å laste ned filmer og musikk til privat bruk. Det er derimot ikke tillatt å laste ned programvare, eller legge ut musikk, filmer eller programvare slik at andre kan laste ned fra deg. Loven er under endring... vet ikke når den trer i kraft. Ikke mer off-topic nå, takk Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hadde samme problem når jeg bygget min maskin De jeg gjorde var og sende inn igjen grafikkortet og fikk nytt! Det viste seg at grafikkortet var for høyt standar klokket... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Prøvd å spille den av i mediaplayer? Sjekket at platen ikke er hakkete.. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hadde samme problem når jeg bygget min maskin De jeg gjorde var og sende inn igjen grafikkortet og fikk nytt! Det viste seg at grafikkortet var for høyt standar klokket... Hva faen har det å gjøre med filtyper? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hva faen har det å gjøre med filtyper? Hva er vitsen med å si det på den måten? Det går ann å vise litt respekt overfor sine medmennesker. Du kunne sagt "Hva har det å gjøre med filtyper?", altså utelatt banneordet. Du hadde allikevel fått frem det du ville. Tilbake til topic... off-topic vil føre til at tråden stenges. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hadde samme problem når jeg bygget min maskin De jeg gjorde var og sende inn igjen grafikkortet og fikk nytt! Det viste seg at grafikkortet var for høyt standar klokket... For all del, ikke sendt skjermkortet inn. Du trenger nok bare å laste ned noen codec'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå