theodoring Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Sitter og knoter med mitt første laptopkjøp. Er veldig usikker. Er villig til å bruke et sted mellom 15000-20000 på den. Er litt kravstor når det gjelder spec's. knallbra skjermkort, stor skjerm ( 15,4"), ok lydnivå. Skal brukes til designoppgaver (bildebehandling og film, en god del spilling, og annen normal bruk. Har sett meg ut den nye Asus W1V Psdata. Er det noen som har noen formeninger om denne? Takker for råd og tips som kommer Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du kan jo ta en titt på Zepto 6515WD. Den har 15.4 " skjerm, som forøvrig er meget bra etter min mening. 6600GO skjermkort gir deg fin ytelse i spill. Lydnivået på vifta (som starter omentrent vert 2-3 min i idle og bruk) er lavt.. ikke noe du blir å sitte å irritere deg over. Eneste jeg har som negativt på den maskinen er noget kort battertid. Du klarer å presse ut 2 timer med filmvisning. og 3 1/2 time med null bruk og avslått skjerm. (Dette er tall jeg selv har testet på min) Putt på maskinen en 1-2 gb ram og en litt kvikk cpu og disk så har du det du trenger til bildebehandlingen. Det er Widescreen skjerm på denne, noe som er vanvittig digg når det kommer til avspilling av film og world of warcraft. Nydelig tastatur, minnekortleser, webcam, tv tuner. Er svært fornøyd med min utenom batteritiden. Men zepto skal komme med ett nytt 9 cellers batteri istede for 6 cellers batteriet som jeg har. Den anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå