lotte123 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Helt blank her jeg! Har ny mobil med mp3-spiller, men skjønner ikke hvordan jeg skal laste musikk? Trenger tips til en nybegynner (må nok ha det inn med teskje!!) Mobilen er en Samsung E730. HJELP!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 det fulgte vel med en instruksjonsbok med telefonen?? Lenke til kommentar
lotte123 Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Jada, men der står det bre hvordan jeg skal bruke spilleren når musikken allerede er på plass!!! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Helt blank her jeg! Har ny mobil med mp3-spiller, men skjønner ikke hvordan jeg skal laste musikk? Trenger tips til en nybegynner (må nok ha det inn med teskje!!) Mobilen er en Samsung E730. HJELP!!!!!!!!!! Fulgte det med en kabel? Programvare? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har du Blåtann/Bluetooth på PCen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå