Gå til innhold

Hvordan surround-anlett får man til max 20k?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Designmessig er det vel ikke så mange som matcher,men lydmessig er det ikke noe problem å knuse Bose anlegget

Hver høyttaler i det Bose anlegget veier bare 0,5 kilo,så det sier seg jo selv at det ikke er fysisk mulig å få noe særlig lyd av det.

Hvis det er et plassbesparende anlegg du er ute etter,så ta en titt på KEF-KHT 2005.2. Det settet har gjort det enormt bra i test både her i Norge og i andre land. Hvis du kjøper det,så har du 10000 kr igjen som du kan bruke på en god reciver og dvd-spiller.

Jeg leste en test der Kef settet ble testet sammen med denne Nad DVD-reciveren. De 2 var en perfekt match og gjorde det veldig bra i den testen. Hvis du leser spesifikasjonene på den Naden,så ser du at det er en kraftig liten sak på nesten 12 kilo. Fin er den også synes jeg. :)

Edit:Kef høyttalerne får du også i sølv farge. Stativer finnes også til de.

NADL73TI_2_b.jpg

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
her er et godt forslag

hifi center SA høytalere

marantz forsterker

eller denne

forsterker HK AVR 335

ville gått for harman forsterkeren , den spille godt med SA høytalere .

litt over de 20 laksene du tenkte på men du vil ikke angre .

få en hifi center butikk til å sette dette opp for en demo til deg og reis å lytt

Bra produkter du har satt opp,men det mangler dvd-spiller og sub.

Legg det til,så er du oppe i ca 30000 kr.

Lenke til kommentar

Hvis du først skal gå for et bose system bør du kjøpe et med dobble kuber og da er du oppe i en anne pris.

Ta en lytte prøve mellom bose og KEF så skjønner du hva Morten K mener, KEF systemet knuser lifestyle 18 etter min mening.

mvh morten

Lenke til kommentar
Hvis du først skal gå for et bose system bør du kjøpe et med dobble kuber og da er du oppe i en anne pris.

Ta en lytte prøve mellom bose og KEF så skjønner du hva Morten K mener, KEF systemet knuser lifestyle 18 etter min mening.

mvh morten

Okey!

Er det ikke en fordel å ha bedre høyttalere i front til musikk og sånt også?

Tenkte litt på HTPC (er vel det det heter? Multimedia pc...) Hvordan fungerer det sammen med detta da? Er det noe jeg kan kutte ut eller må ha i tillegg da?

Lenke til kommentar
Okey!

Tenkte litt på HTPC (er vel det det heter? Multimedia pc...) Hvordan fungerer det sammen med detta da? Er det noe jeg kan kutte ut eller må ha i tillegg da?

Du vil nok bli imponert over hvor mye lyd det kommer fra de små Kef høyttalerne.

Er det et plassbesparende anlegg du er ute etter,eller har du plass til noe større?

En surroundreciver kan kobles til det meste,så å bruke det sammen med HTPC er ikke noe problem. Det eneste du trenger ekstra er kabler.

Lenke til kommentar
Okey!

Du vil nok bli imponert over hvor mye lyd det kommer fra de små Kef høyttalerne.

Er det et plassbesparende anlegg du er ute etter,eller har du plass til noe større?

En surroundreciver kan kobles til det meste,så å bruke det sammen med HTPC er ikke noe problem. Det eneste du trenger ekstra er kabler.

Er jo bare 17 år ennå, men har tenkt på å flytte snart og da må en tv og ordentlig anlegg skaffes, blir jo ikke gedigent jeg skal ha så så lite som mulig er jo fint, men hvis man får bedre ting for samme prisen er sikkert det helt greit også.

Lenke til kommentar

nei, men det er der jeg handler også syns jeg den butikke er kjempe bra. de er så hyggerlige og hjelpsomme de som jobber der, selv om jeg er en ungdom. Har opplevd å få dårlig service flere steder så da vil jeg ambefale stereofil, men hvis du skal handle på netbutikk har ikke det så mye å si.

Også er det de produkktene jeg selv har hørt og har ett forhold til.

Man kan jo ikke bare lese på speccsa om den gir god lyd, så dette er produkter jeg selv har opplevd!

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...