Bimmelom Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei. Jeg har funnet ut at jeg trenger en god skriver. Har egentlig ikke så mye peiling på hva som er bra og hva som ikke er bra, så håper dere kan hjelpe meg. Vil egentlig ikke betale mer en 1000,- Gjerne billigstmulig. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei. Jeg har funnet ut at jeg trenger en god skriver. Har egentlig ikke så mye peiling på hva som er bra og hva som ikke er bra, så håper dere kan hjelpe meg. Vil egentlig ikke betale mer en 1000,- Gjerne billigstmulig. har ikke så mye peiling selv men hva med denne ??? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 laser eller blekk??? BTW: bra pc du har....å mye kosta den??? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Hehe. Takk for det Dudee. Mener jeg betalte 11.000 for den. Og ja, er utrolig fornøyd. Kunne tenkt meg en LCD skjerm, men siden jeg spiller en del er CRT absolute best. Men, 595 for skriveren er ikke gale. Egentlig rundt den prisen jeg kunne tenkt meg. Laser eller blekk, hva er å foretrekke igrunnen ? Kommer til å printe ut ting til skolebruk igrunnen. Kanskje printe ut til bilder også. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hehe. Takk for det Dudee. Mener jeg betalte 11.000 for den. Og ja, er utrolig fornøyd. Kunne tenkt meg en LCD skjerm, men siden jeg spiller en del er CRT absolute best. Men, 595 for skriveren er ikke gale. Egentlig rundt den prisen jeg kunne tenkt meg. Laser eller blekk, hva er å foretrekke igrunnen ? Kommer til å printe ut ting til skolebruk igrunnen. Kanskje printe ut til bilder også. har ikke så mye peil men e tror at laser går forere enn blekk. men hvis du skal bruke den til skolen så er det ikke så viktig. e tror den kan printe på photo papir. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) jeg viste ikke at laser kan brukes på fotopapir. tror ikke det går. fotopapir er nok beregnet på blekk. Endret 29. august 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Ok. Hva ville dere valgt for en billig penge ? La oss si 600,- Laser eller blekk, jeg vet egentlig ikke. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ok. Hva ville dere valgt for en billig penge ? La oss si 600,- Laser eller blekk, jeg vet egentlig ikke. den jeg fant helt klart, skal kansje kjøpe den jeg og. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 nå har jeg korigert noen skrivefeil i mit tiligere inlegg. skal du srive ut bilder så må man ha farger og jeg tviler at du får tak i noen laser skriver som skriver ut farger til den prisen - hvis du får tak i rett type papir da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå