Power-Z Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har et lite ønske til en artikkel, Det hadde vært fin å få se og lese om de kommende "nextgen" grafikkmotorene. tenker da på de som ser ut til å ha mest potensiale både grafikk og ytelsesmessig, uavhengig av plattform. Feks om Offsetmotoren, og RTE1080 motoren som Wardevil skal bruke, og resten av de med tilnærmet "cinematic" grafikk Offset Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det hadde vore spennande med ein sånn artikkel. Men det spørs kor lett det er å få til. Det ikkje sikkert at alle utviklarar vil la gamer.no få teste deira motor. Det vil og vere vanskeleg å bedømme det fulle potensiale til ein motor ved å sjå på ein alpha/beta versjon. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Vet dette er oftopic, men jeg vet ikke hvilken spillmaskin er Offset til. Pc? Konsoll? eller begge? Endret 27. august 2005 av MeSa Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 The game is targeted for next gen PC hardware. Xbox360 and PS3 are also possible and we are excited about bringing Project Offset to these platforms. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Når jeg leter etter ting i huset klager mamma at jeg jeg ikke leter godt nok. Sry, skulle sett etter litt til Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Teknisk sett så tviler jeg noen slår HL2 de kommende årene rent gameplay messig. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Teknisk sett så tviler jeg noen slår HL2 de kommende årene rent gameplay messig. Nå var det vel ikke gameplay messig vi snakket om her da, men grafikkmessig. To vidt forskjellige ting. En slik artikkel kunne vært interesant, men som ttt sier så er det neppe trolig at utvikler lar andre få teste motorene sine før de er ferdig utviklet og pakket inn i et godt produkt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Teknisk sett så tviler jeg noen slår HL2 de kommende årene rent gameplay messig. Gameplay har lite motoren å gjøre IMO. Det går vel mer på hva utviklerne klarer å gjøre med den. Og HL2, tja, hva var så fantastisk med det egentlig? Men det er vel egentlig en helt annen diskusjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå