SebRam Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Skal om ikke altfor lang tid bytte over fra min SB95PV2 Shuttle, til et større kabinett, kraftigere psu og større/mere stabilt hovedkort. Hardware: Hardware speccs for øyeblikket: Shuttle XPC SB95PV2. Intel Pentium 4 - 3.4 Ghz. (775) Kingston Hyper-X 2 x 512MB. (DDR2) ASUS x800XT PE. (PCI-E) Western Digital 74GB Raptor. ATX Hovedkortet jeg skal investere i er et ASUS P5AD2-E Premium Forslag om et annet (bedre) hovedkort trengs! Strømforsyningen jeg skal investere i er en Hiper 580W (Blå) Kabinett er da som nevnt et Cooler Master WaveMaster (Sort) Kjøling: En Swiftech MCX775-V CPU heatpipe er allerede kjøpt. Zalman VF700-Cu GPU kjøler er allerede montert på skjermkort. 3 Silen-X (80mm) vifter har allerede blitt kjøpt inn. Når det gjelder harddisken(e) kommer jeg etterhvert til å kjøpe Zalman's harddisk-kjøler, hvis det ikke finnes et bedre produkt. Artic Silver 5 blir selvfølgelig brukt som kjølepasta Alle viftene skal bli styrt av en Cooler Master Aerogate III i Sort utgave. Utseende/modding: Det er her jeg egentlig trenger flest tips! Planen er først og fremst å kjøpe sidedøren til WaveMaster med vindu ferdig montert. Dermed kjøpe 1 eller 2 katoder som framhever UV-reaktive gjenstander. Disse katodene skal blant annet lyse opp UV-reaktive kabler som jeg senere kjøper, og ikke minst den "geniale" idèn av å merke kantene på alle kretskortene med for eksempel en rød UV-Reaktiv pen/tusj. Du kan se en casemod av dette HER 2 av Silen-X viftene jeg har kjøpt, er av blå LED, og pc'en generelt skal stå i blått. Noen fete 80mm griller blir sikkert kjøpt inn og Jeg ønsker at pc'en skal ha litt harry-faktor, men ikke overdrevent mye. Noen LED's, litt UV-reaktiv lys og pene sleeva kabler fra PSU er alt. Men HVIS dere har noen tips til hva jeg kanskje kan kjøpe/gjøre for å få noen misunnelige blikk, er det bare å spytte ut Alt i alt lagde jeg denne tråden for å få tilbakemeldinger, tips og muligens hjelp når den tid kommer, altså ikke for å skryte om nyinnkjøpt hardware etc. Så vennligst hjelp meg her folkens! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ser bra ut dette. Skal selv få mye UV-effekt selv, så dette blir meget bra tror jeg Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Har fått tips om et annet hovedkort: ASUS P5WD2 Premium istedet for ASUS P5AD2-E Premium Noen tanker om dette? Prisen er ca. den samme - Jeg ønsker kortet som rett og slett yter best. (Dual core er jo et lite pluss da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå