bnezofil Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Sitter med Ports of Call XXl i gull-utgave. Her skal jeg prøve å spille nettverk med en annen. Pa den andre maskinen kommer det opp brukeren som joiner nettverket. Først kommer bare han opp, når jeg kobler meg opp kommer jeg også frem på hans maskin, men ikke på min egen. Hvorfor? Det går helt fint for meg å skrive meldinger til han med en chattefunksjon som ligger i spillet, men jeg får ikke opp meldingene som jeg skriver, men det gjør han og jeg får heller ikke opp hva jeg selv skriver... ti opplysning så er den maskinen som har problemer en XP pro og den andre en XP Home... Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 ingen som har peling? Nå ble jeg litt skuffa her... Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Vil nok anbefale deg å sjekke ut det offisielle forumet for spillet. Spillet er også fremdeles i beta, eventuelt gamer forumet. Selv om jeg ikke tror det siste hjelper mye. Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har hatt dette problemet med mange spill som bruker IPX/SPX til LAN-spilling. Dersom spillet bruker det, sørg for å gi en unik adresse til IPX/SPX-protokollen under egenskaper på nettverkskortet ditt, og velg rett "kort" i spilloppsettet. Evt, som tidligere nevnt, sjekk forumet til spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå