detvarvondtdet Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har bestillt ny pc og lurer på om mange her har erfaringer med noen av komponentene i mitt nye oppsett. Tenker da selvfølgelig i første omgang på ytelse i spill. Spiller selv mye forskjellig, feks: BF2 - CSs - C&Cgenerals - RTW Nevner de viktigste komponentene/hardware her og kult om noen kan dele erfaringer positive som negative. HK: MSI K8N NEO4 F nforce4 CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz BOXED RAM: Kingston HyperX 1024MB 400MHz DDR CL2 (2-2-2-5-1) GPU: Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCIe ultimate ed. full retail Skjerm: BenQ 19" LCD FP937s+ Takker for all tilbakemelding Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 joda, bra oppsett det der. du kommer til å kunne kjøre spill med god grafikk Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 joda, bra oppsett det der.du kommer til å kunne kjøre spill med god grafikk Håper virkelig jeg kan kjøre med litt "eyecandy" ja Har du noen av de komponentene selv? Er litt spent på ting som varme/støy osv. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Denne tråden passer betre under "Hardware -> Hjelp til kjøp/salg av PC". Flyttes. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Denne tråden passer betre under "Hardware -> Hjelp til kjøp/salg av PC". Flyttes. oops. Fort gjort.. unnskyld. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 for noen hundre lapper ekstra vil du få 7800gt som er ganske mye bedre på ytelse. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 PCen ser veldig fin ut den, men ein ting eg stussa på. Kvifor er det så mange som lager denne tråden etter dei har kjøpt varene? Eg ville mykje heller ha laga den før eg bestillte for å unngå å kjøpe komponenter som ikkje er optimale. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Skal du klokke? Hvis ikke ville jeg har kjøpt "billig ram" til rundt/under 1k og heller brukt pengene på et 7800GT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå