Dynejonas Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Glad jeg bor i Trondheim. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Seriøst, spiser de hverandre?! Ja, skjer ofte. Om du ser i kjellervinduer så ligger det ofte døde edderkopper drept av andre. Det kan forekomme av paring, noen som kommer inn i nettet deres eller mangel på mat. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Vil du ha det moro med dem er det bare å putte flere opp i samme glass. Etter en stund spiser den største de mindre. Er du sadistisk? Nei. Seriøst, spiser de hverandre?!Ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Synes ikke den der så "så" grusom ut. Har et par i vinduskarmen her i Trondheim. Monster er en dekkende beskrivelse. Skal prøve å få tatt et bilde eller to. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Den var hissig og bykset inni glasset. Klik klakk klakk klikklikk... Grøss... Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Grusommme kryp! Jeg pleier å bruke støvsugeren på dem! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 En ting som dreper insekter VELDIG fort er Jif sprayene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 offf. en stygg krabat. glad jeg bor nord på :!: edderkopper er ikke en av mine favoritt insekter Lenke til kommentar
apwr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Apropo store edderkopper. Edderkoppen på bildet nedenfor oppdaget jeg på verandaen i sommer, og den var rett og slett enorm. Jeg har aldri sett noe lignende i hele mitt liv! Det er nok mest sannsynlig en kvinnelig korsedderkopp. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Apropo store edderkopper. Edderkoppen på bildet nedenfor oppdaget jeg på verandaen i sommer, og den var rett og slett enorm. Jeg har aldri sett noe lignende i hele mitt liv! Det er nok mest sannsynlig en kvinnelig korsedderkopp. Den så en smule gravid ut ja. Edit: La til et bilde av en krabat jeg møtte i Danmark. Endret 28. august 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå