0lav Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei! Som topic sier: Hvilket program er best til å sette opp FTP server med? Jeg bruker Apache for HTML delen, men så vil jeg ha FTP også. Hva anbefaler dere at jeg bruker? Takk for svar! Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Helt klart Cerberus FTP server... Jeg kjører det uten å ha HTTP, men Cerberus funker som bare det... Bare pass på Passive overføringer...(forwarding) :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Cerberus manglet endel instillinger som f.eks. Bulletproof FTP server har... driter i om cerberus er gratis, når det ikke gir de funksjonene jeg vil ha så jeg anbefaler Bulletproof FTP, men det kommer helt ann på om du vil ha litt mer avanserte funksjoner.. Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Skal teste bulletproof da, så får vi se Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Serv-U er også verdt å prøve Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Syntes ikke Bulletproof var så "sinnsykt bra.." men men.. Smaken er som baken.. Delt i 2 Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 "Alle" ftp-serverne vil jo fungere som en ftp-server, bare man har satt de opp så fungerer de jo rimelig likt i praksis. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 dt er et programm som heter FTP Pro, det burde brukes... Lenke til kommentar
0lav Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Takk for svar! Bruker BulletProf nå, og det er helt digg! Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Beste er uansett hva dere sier ioftpd og raidenftpd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå