Gå til innhold

Microplex gir hull i tenna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk en særdeles merkelig Zalman sak fra Microplex for et par år siden...

Aner ikke hva det er, men godteri er det ikke. :thumbdown:

Eneste zalman tingen jeg bestilte var en fanmate og skjønner ikke at denne saken kan ha noe med det å gjøre :dontgetit:

Noen som aner hva det er? :ermm:

Det er en Zalman krykke-holder. :D

Lenke til kommentar

Hvis du tester den Zalman tingen så passer den nok meget bra til en brus flaske.

Har selv bestilt 2 ganger fra microplex, og ikke mottatt noe ekstra :(

Men broder'n har fått radio fra microplex, og drops fra netshop.

Får se om PcUtstyr har noe når jeg får pakken i fra dem på lørdag eller mandag.

OG jepp, Microplex er ikke de beste på frakt kostnader. Kan vi ikke starte en underskrift kampanje og få dem til å senke dem? De har jo så mye smått som lett kunne havnet i ett brev til 6-10,- porto på. Portoen er også grunnen til at jeg heller dumper innom kontoret til 3DFXCool på ryen og spørr om å kjøpe. Trenger ikke å bestille engang på forhånd.

Lenke til kommentar

Jeg fikk radio da jeg handla hos microplex. Ellers har jeg handla 2 ganger hos PS Data, 2 ganger hos Flexi Data, en gang hos Netshop og en gang hos gamle Techline uten å ha fått noe ekstra :(

Kunne egentlig heller tenkt meg snop enn den radioen som aldri ble brukt...

Lenke til kommentar

Fikk to esker lacryl av PCutstyr. Ikke verst (synd at jeg ikke liker dem). Rart er det også når de greier å være såpass mye billigere enn komplett på det samme utstyret. Fikk 2 minnebrikker og en DVD-brenner inkludert porto billigere enn det eksakt samme hos komplett før porto.

Lenke til kommentar

Har fått to mini-radioer av Microplex..

Og to esker Lacryl med honningsmak av PCutstyr - de var nam!

og en Lion Kingsize av netshop, også kjempenam!

Synes det er kjempebra nettbutikkene gjør dette jeg, spess med godteri.. Satt å koste meg med den lacrylen lenge jeg :)

Lenke til kommentar

Hmm.. Skjønner ikke hvorfor microplex ikke kan finne på en bedre måte å ta betaling på.. Ser coolnsilent har mulighet for forskuddsbetaling, og såfremt en webshop har varen inne, og er til å stole på må jo det være en god måte å slippe unna gebyrer på..?

Jeg synes det, selv jeg vet det er folk her inne som er allergiske mot forskuddsbetaling..

Fikk med litt c-vitamin pastiller jeg også.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...