KeyStroke Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har handa et par ganger hos Microplex nå, og hver gang så har det fulgt med sånn dere "Fox" (godteri). Er dette gjengs hos dem eller? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Tror det ja. Har selv fått det, og jeg må si at det er skremmende godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har også fått det! Det gjør sånn at jeg føler for og handle mer der. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Haha, må si det var en bra topic. Jeg for min del ville heller hatt en kokos-Twist, bare meg og kona som liker det i denne familien, haha. Frankie Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Om det er så godt vet jeg hvor jeg skal bestille neste gang! Til nå har jeg likt noe lakris-greier fra Netshop. Er så digg at de sender med godteri. =D Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Fikk også fox da jeg bestilte Hyperglides fra Microplex. Har også ved flere anledninger fått godterier fra dem. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 HAHAHA fikk fox i kassa mi fra microplex også tenkte hva i granskauen i detta for no? trudde det var noen som hadde sitti og gomla fox på lageret og mista oppi jeg Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Sist jeg tygga en Fox mista eg fyllinga... dyrt snop. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Fikk 2 esker med Lakryl da jeg handlet på pcutstyr.no. De inneholdt C-vitaminer så det er bra at de tenker på helsen til kundene Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er vel post nr 100000 om godteri i eskene fra microplex. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Sist eg bestilte en kjøler hos microplex fikk eg en kjøler. Sist gang eg kjøpte en kvikk-lunsj på Narvesen, fikk eg en........en.....ja riktig; en Kvikk-lunsj. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hadde de redusert fraktkostnadene sine hadde jeg fint klart meg uten godteri. De er vel en av de dyreste på det området. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kan man da sende tannlegeregningen til de aktuelle webbutikkene ? :-) Lenke til kommentar
KeyStroke Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Hadde de redusert fraktkostnadene sine hadde jeg fint klart meg uten godteri. De er vel en av de dyreste på det området. Er enig der, skal man bare ha få ting så er det litt jævelig og betale mere i frakt kostnader en for tingene. Tror man bør kjøpe en del greier for at frakt kostnadene ikke skal være en stor faktor. Kanskje hvis dem slutter og sende godteri til kundene så kunne dem senke kostnadene ved frak litt? hehe. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 ..Pleier også å få drops fra Netshop, ekte Netshop drops i ekte Netshop drops-esker.. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Handler av prinsipp ikke hos folk som tar "ekspedisjonsgebyr" i kassa. Lurer på hva folk hadde sagt om REMA hadde gjort det samme... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Irriterer meg grenseløst at de skal ta så høye gebyrer, og at de ikke sender brevpakker. Er umulig å bestille småting fra dem. Det blir for dyrt. Lenke til kommentar
atleau Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kanskje snop kvalitet burde være en faktor i den neste webshopguiden? ^^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Fra micoplex har jeg fått: - Drops - Miniradio Fra Netshop har jeg fått: - Lion (king size) - Netshop dropseske Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Fra micoplex har jeg fått:- Drops - Miniradio Fikk du en miniradio?! Kanskje du bestillte den og så glemte det. Det neste blir vel at jeg kan risikere å få en CPU med på kjøpet hvis jeg bestiller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå