Samurai99 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei! Vil først si at jeg er usikker på om dette er riktig forum, hvis ikke er det bare å flytte den. Jeg har et IPB-forum, men klarer ikke å få satt klokkeslett til vanlig, 24-timers. Her inne på hw.no er det sånn, mens på mitt forum er det AM/PM. Har nettopp byttet fra phpBB, og de kodene jeg brukte der virker ikke på dette. Dette gjelder: ------------------------------------------------------------- Native Server Time Zone Server Time Adjustment (in minutes) Short time format Join date time format Long time format Relative Dates Use relative dates? yes/no Relative time format ------------------------------------------------------------- Takker for alle svar Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Samurai jo Skulle vel egentlig vært postet under PHP-forumet, men det blir sikkert flyttet... Muligens det er jeg som er litt trøtt her nå, men hvilke klokkeslett skal endres? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Alle klokkeslett inne på forumet viser AM/PM istedet for vanlig "norsk" tid med 24 timer i døgnet Endret 27. august 2005 av Samurai99 Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Og kodesnutten din er...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå