Geir M Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 http://www.aftenposten.no/nyheter/dustorev...icle1103015.ece Britiske forskere har funnet ut at menn har en iq som gjennomsnittlig er 5 poeng høyere enn kvinner. De mener dette er forklaringen på hvorfor det er så få kvinnelige sjakkmestre og nobelprisvinnere. Personlig må jeg si at jeg alltid har hatt en mistanke om at det var sånn Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Litt suspekt at det er 2 menn som har utført testen da....Og enda mer suspekt når en av de har hevdet at hvite er smartere enn svarte.. *Tas med en stor klype salt* Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hiahaha in your faces Jakob: Hvorfor skulle ikke hvite være smartere enn svarte? I allefall Afrikanske Amerikanere som stort sett stammer fra slaver som ofte nermest ble oppdrettet? De tok de dumme og sterke og lot de formere seg og de smarte og kanskje litt svakere stod igjen og runka... Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jakob: Hvorfor skulle ikke hvite være smartere enn svarte? I allefall Afrikanske Amerikanere som stort sett stammer fra slaver som ofte nermest ble oppdrettet? De tok de dumme og sterke og lot de formere seg og de smarte og kanskje litt svakere stod igjen og runka... Trodde ikke runking var synonymt med IQ, jeg. :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Trenger vel ikke forske på noe som er så enkelt å besvare Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jakob: Hvorfor skulle ikke hvite være smartere enn svarte? I allefall Afrikanske Amerikanere som stort sett stammer fra slaver som ofte nermest ble oppdrettet? De tok de dumme og sterke og lot de formere seg og de smarte og kanskje litt svakere stod igjen og runka... Trodde ikke runking var synonymt med IQ, jeg. :!: Joda, kom ikke her og si at denne mannen ikke tok seg en håndjager i ny og ne; Edit: Hvis folk ikke skjønte det litt spøkefulle utsagnet mitt så mente jeg at svake/smarte ikke alltid fikk lov til å formere seg... Endret 27. august 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg stenger denne før det kommer flere interessante teorier om hvorfor hvite mennesker er mer intelligente enn svarte. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg