Co[]V[]bster Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hvem er best? Hva synes dere, selv har jeg registrert gamespy og synes den er best! Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg syns The All-Seing Eye er best. Ikke noe tull eller dill dall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 altså, hvorfor betale for gamespy ? the allseeing eye er langt bedre og du slipper unødvendig glitter.. chatterom er noe av det mest bortkastede i gamespy hvor for det meste idioter flooder mens 1 eller 2 prøver å si noe...wee, great.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Alt er bedre med "the eye" !! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 bruker server info 2 jeg Lenke til kommentar
Erad Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Øyet ja! da ser du i hvertfall hvor i verden serverene er! det gjorde ikke jeg sist jeg brukte gamespy Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Etter lang erfaring med begge må jeg selv si at "The All Seeing Eye" er faktisk noe bedre enn gamespy ( min personlige mening, dere kan selvsagt mene hva dere vil ). The All Seeing Eye har ikke alt det unødvendige juggelet som Gamespy har. Jeg mener faktisk at Gamespy er lite brukervennlig. Og det at det popper opp reklame under den ikke-registrerte versjonen av gamespy er en _ganske_ irriterende faktor. The All Seeing Eye oppdateres ofte i tillegg. (Det gjør kanskje gamespy også, men det er heller tvilsomt at de oppdaterer så ofte som "TASE" (The all seeing eye)gjør ). Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg foretrekker uten tvil The All Seeing Eye! Genialt program må jeg si. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 hva er the eye ????? hvor kan jeg laste det ???? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Nei, hvor er alle folka som digger gamespy? Jeg klarer bare ikke allseeingeye, jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Det som er så )#¤%/)!(¤/%=)( med the Eye, er at med uregistrert versjon, er pingerne, scannerne førsteprioritert de registrerte brukerene. Dette er selvfølgelig rettferdig, men pleigsåmt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 The "eye" sees all! And rules all too :smile: TASE er sååååå mye bedre en gamespy Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 er øyet bra til cs? kan jeg installere øyet uten å måtte innstallere cs på nytt? og ikke mobb meg for at jeg faktisk spiller cs. jeg liker det og sånn er det. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: minimum payne skrev (2002-08-12 18:20):er øyet bra til cs? kan jeg installere øyet uten å måtte innstallere cs på nytt?og ikke mobb meg for at jeg faktisk spiller cs. jeg liker det og sånn er det. Hver sin smak =) Jeg spilte masse CS før, men gikk lei. Når går det for det meste på AvP2 og AO. Ja du slipper å reinstallere CS for å kunne installere TASE. Øyet er helt perfekt til CS. Det har alle de featurene du kan drømme om! Det er også så enkelt at du slipper å lese deg frem til hvordan det skal brukes :smile: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 takk , da installerer jeg det NÅ. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg kan love deg at spilling på nettet ble noe helt annet etter at jeg begynte å bruke TASE. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 WOW! har nå prøvd den i noen dager og er kjempe fornøyd. dritlett å finne servere med under 20 i ping jo. :smile: takk for tipset. tipper jeg må kjøpe meg livstids på den ja :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå