tesaure Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg kjøpte meg nytt microsoft tastatur idag med fingerprint reader, det var et helt kurrant tastatur, helt til jeg skulle sette meg ned å game, da fant jeg ut at lyset på fingerprint readeren lyser hele tiden og irriterer meg, blender meg osv.. Er det noen som vet om det går ann til å skru av lyset midlertidig?? Hvordan? Takk Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Svart tape eller rød men er jo bare å sette en tape bit over da.. Lenke til kommentar
tesaure Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 joa er jo det jeg har gjort da men hadde vært bedre å kunne slå det av sånn for real mener jeg Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du kan sikkert åpne tastaturet og montere en av og på knapp Lenke til kommentar
tesaure Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 joa hadde jeg hatt überpeiling på elektronikk å ikke var redd for å ødelegge det så kunne jeg vel åpna det å fiksa en av å på knapp men sånn er det desverre ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå