krest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) <html> <body> <form action="mailto:[email protected]" method="post" enctype="text/plain"> <h3>Påmelding</h3> Navn:<br> <input type="text" name="navn" value="navn" size="20"> <br> Nick:<br> <input type="text" name="nick" value="nick" size="20"> <br> Alder:<br> <input type="text" name="alder" value="alder" size="20"> <br><br> <input type="submit" value="Send"> <input type="reset" value="Reset"> </form> </body> </html> ------------------------------------------------------------ Vel, som dere ser skal dette da sendes som mail til meg. men når man trykker send får man opp noe outlook express greier!? Så.. jeg understreker at jeg er en noob i "nød". Hvor kan feilen ligge og hva kan jeg gjøre med den? Endret 27. august 2005 av krest Lenke til kommentar
krest Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 plz noen hjelp Lenke til kommentar
Klette Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du må bruke enten php eller en annen form for scripts for dette. sjekk hotscripts.com Lenke til kommentar
krest Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 den sender de riktige verdiene, men kommer lissom ikke fram til mailadressen paga outlook express! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Masing fører aldri til noe godt (i tillegg er det brudd på retningslinjene for det forumet her). Man kan ikke bruke mailto: som en action, da vil Outlook ganske riktig åpne seg i windows. Et kontaktskjema må sende mail vha. et serversidespråk som PHP, ASP, CFML, etc. isteden. Sjekk PHP-forumet eller hotscripts.com som er linket til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå