Deadringer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Heisann. Noen som skal på denne konserten? hvis du skal, men ikke har fått tak i bilett er DETTE en direkte link til siden hvor du får kjøpt de. jeg har nå bestemt meg for å dra, og skal hente bilettene til mandag. Håper på flere forsjellige sanger, som Line in the Sand og The Game. Motörheads offesielle side: Motörhead Dette blir nok fett! lenge leve Lemmy og co! ps: vi har en liten regel i denne tråden. planlegger du å poste bare for å lage dårlig steming i posten, så lar du være. enkelt og greit. Endret 27. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Skal på konserten de skal ha i Hamar 13. oktober eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Skulle gjerne ha vært der, men jeg er usikker på om jeg får anledning... Edit: Innlegg nr. 1000 Endret 27. august 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har billetter, det blir kjekt! Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Så gamlegutta holder det fortsatt gående:) Var på Motorhead konsert en gang på 80 tallet (Valle Hovin), og det var ihvertfall fort, hardt og gøy! Må prøve å få billett til denne, men da forlanger jeg å få høre klassikere som: No Class The chase is better than the catch og selvfølgelig.....ACE OF SPADES! Takk for tips! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Skal sannsynligvis bortover ja. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som skal på denne konserten? Hadde jeg bare hatt anledning... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Så Motorhead i Trondheim for ca 400 år siden. Lemmy med kryssbandolær med ølbokser.... Får heller lese White Line Fever en gang til. Hysterisk... T'Weed Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Noen som skal på denne konserten? Hadde jeg bare hatt anledning... ^2 Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Så Motorhead i Trondheim for ca 400 år siden. Lemmy med kryssbandolær med ølbokser.... Får heller lese White Line Fever en gang til. Hysterisk... T'Weed At Lemmy & Co "markedsførte" alkohol støtt og stadig må vi nok bare tilgi! Det var den enkleste måten å få oppmerksomhet på for både Motorhead og andre band, men nå har tidene forandret seg, Jeg kan ikke huske sist jeg så Lemmy med en whisky flaske i hånda under et intervju. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Noen som skal på denne konserten? Hadde jeg bare hatt anledning... ^2 <--- Endret 3. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Jaja, drita full på Motörhead-konsert eller drita full på Mallorca. Ender vel opp i det samme uansett . :---P Endret 3. september 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jaja, drita full på Motörhead-konsert eller drita full på Mallorca.Ender vel opp i det samme uansett . :---P Og det oppsumerer tingene ganske greit! Godt sagt! Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Skulle så jævlig ønske jeg kunne vært der, men er på ferie Ja, jeg går glipp av Dream Theater også. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har lyst til å ta meg en tur oppover, men hvordan?;P Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har lyst til å ta meg en tur oppover, men hvordan?;P Buss, el sitte på med Eskil, den siste ble litt intern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå