Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) hvordan er "rankinga"(finner ikke på et bedre ord jeg) noen er community manager, noen moderator, noen okmoderator o.s.v. hvem er sjefen over hw.no? og hvordan er forfremmelsene lagt opp? jeg ser for meg rankinga slik bruker brukermoderator moderator admins community manager(ueland er eneste jeg har sett på det) bare lurer på hvem som er sjef over hvem liksom;)blir så forvirra håper jeg ikke er helt på jorde her Endret 28. august 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Lurt litt på dette selv. Men, dette skulle kanskje? vært postet under Tilbakemeldinger ? Dessert_glow er, eller var vel høyeste "komanderende" på hw.no. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 QUOTE (Bimmelom @ 27/08/2005 : 20:27) Dessert_glow er, eller var vel høyeste "komanderende" på hw.no. Er ikke det mlwirak da? http://www.hardware.no/artikkel/8015 QUOTE Hardware.no ble dannet 26. mars 1998 av Martin L. Wirak. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 QUOTE (KRAFortune @ 27/08/2005 : 18:52) hvordan er "rankinga"(finner ikke på et bedre ord jeg)noen er community manager, noen moderator, noen okmoderator o.s.v.hvem er sjefen over hw.no?og hvordan er forfremmelsene lagt opp? jeg ser for meg rankinga slik brukermoderatorokmoderatorcommunity manager(ueland er eneste jeg har sett på det)bare lurer på hvem som er sjef over hvem liksom;)blir så forvirrahåper jeg ikke er helt på jorde her har brukermoderator og.. som er under moderatore Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Stussa litt på dette jeg å Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det er ikke noe rangering, de finner bare på forskjellige navn for å være spesielle. -Du skjønner, de fikk ikke klemmer fra foreldrene når de var små, så de vil ha oppmerksomhet. ... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 QUOTE (co2 @ 28/08/2005 : 03:46) Det er ikke noe rangering, de finner bare på forskjellige navn for å være spesielle. -Du skjønner, de fikk ikke klemmer fra foreldrene når de var små, så de vil ha oppmerksomhet.... Og bare fordi du sa det skal jeg skaffe meg en skikkelig cool tittel. :!: Jeg flytter denne til tilbakemeldinger. Geir Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 høyst kommanderende må vell være Orkla Media? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det mest korrekte blir vell ca noe som dette: Orkla (Eier av Orkla Media) Orkla Media (Eier av Hardware Online AS) Per Øyvind Skard (daglig leder Hardware Online AS) Forumstyret Tor Henning Ueland (Har hovedansvaret for forumet) Admins Moderatorer Brukermoderatorer Men den listen blir bare teoretisk, f.eks har orkla ingen kontroll over Hardware, orkla media har ingen direkte kontroll over forumet osv. De som faktisk har noe å si på forumet er: Forumstyret / Redaktører / PØ når det gjelder store endringer. Forumstyret i kranglesaker etc. Moderatorer/Brukermoderatorer i de aller fleste sakene. Dessuten er forumet bare en liten bit av Hardware-nettverket, og en som er moderator/brukermoderator har ikke nødvendigvis noe med Hardware Online AS å gjøre. Hardware Online AS er et firma på lik linje med alle andre aksjeselskaper og blir styrt deretter. Community manager er bare en fancy tittel Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva skjedde med Wirak og Gressum? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 QUOTE (sosohal @ 28/08/2005 : 13:29) Hva skjedde med Wirak og Gressum? Wirak er vel bare en redaktør nå? Med tanke på at Orkla eier alle aksjene? Gressum har jeg ikke hørt fra på evigheter... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Raymond (Findus) har forklart hvordan det er på forumet, og det er omtrent slik når det gjelder den redaksjonelle delen av Hardware Online også. Noe slikt er det på Hardware.no: Orkla (Eier av Orkla Media) Orkla Media (Eier av Hardware Online AS) Per Øyvind Skard (daglig leder Hardware Online AS) Håvard Røste (Redaktør for Hardware.no) Andre i redaksjonen Journalister/skribenter Endret 28. august 2005 av @kd Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Gressum eller pgressum som er hans rette nick er Per Øvind Skard, dagleg leiar av hardware online. http://forum.hardware.no/index.php?showuser=40 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 QUOTE (Jankee @ 28/08/2005 : 20:53) Gressum eller pgressum som er hans rette nick er Per Øvind Skard, dagleg leiar av hardware online.http://forum.hardware.no/index.php?showuser=40 Skjedd med navnet hans, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg