Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 hva er vitsen med å laste torrents og P2P når dere har alle de andre her inne?? Seff blir hastigheten ikke noe spess om alle laster.. sier seg selv! Hmm fordi han duden anbefalte folk og ikke deler filer på nettverket.... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Når begynner CS compoen og de andre compoene btw? Noen som vet? Fikk en "hyggelig" velkomst igår, da vi ankom de reserverte plassene på 6a, viste det seg at det hadde blitt gjort tellefeil og vår rekke var kortere enn rekke 5, som var den som skulle være kortere. Dette betydde at vi skulle være 3 stykker på plassen til ca 1.5 person, samt noen vi kjente som allerede hadde tatt plass bortenfor... :\ De kunne heller ikke flytte, siden anlegget sto der vi spurte om de kunne fyre opp et ekstra bord Etter mye frem og tilbake ble det til at vi flyttet oss til 7a, der ingen hadde bestilt ute på kanten. Greit nok det, men ble gankse irritert ettersom dette skjedde med meg i fjor også, at vi måtte flytte oss. Jævlig dårlig at de ikke klarer å telle riktig engang :\ Men skal slutte å whine ^^ Fett her, bare det at nettet kom så sent var litegrann kjipt, men men... Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jaja Nå er jo nettet helt oppe. dette er KJEMPEKJEKT Endret 1. oktober 2005 av SpaceFrog Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 ...og DER fikk vi nett. Ikke et sekund for tidlig, spør du meg. :/ Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Kost meg med nett siden i natt/morges jeg Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Fikk nett først nå, men har ikke vært her mer enn 3 timer så det er forsåvidt greit. Endelig. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Det vi har nå er heller ikke noe bra.... det vi har er en delt internet linje ikke noe LAN, Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!: EDIT: Men seff bedre enn ingenting Endret 1. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!: Er det ikke sånn det er på TG også da? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Det vi har nå er heller ikke noe bra.... det vi har er en delt internet linje ikke noe LAN, Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!: EDIT: Men seff bedre enn ingenting Ved ut av bygget mener du til ? Sentralen ? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Det vi har nå er heller ikke noe bra.... det vi har er en delt internet linje ikke noe LAN, Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!: EDIT: Men seff bedre enn ingenting Ved ut av bygget mener du til ? Sentralen ? Ja at det går ut til leverandøren og tilbake til oss Lenke til kommentar
Phone Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Det vi har nå er heller ikke noe bra.... det vi har er en delt internet linje ikke noe LAN, Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!: EDIT: Men seff bedre enn ingenting Ved ut av bygget mener du til ? Sentralen ? Ja at det går ut til leverandøren og tilbake til oss Det er rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 skal seff.. er crew som alltid Da må du ikke være som crewet her da. Ikke det at jeg vet så mye om saken, siden jeg ikke var der da. Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det vi har nå er heller ikke noe bra.... det vi har er en delt internet linje ikke noe LAN, Hvert bord har LAN... skal du til et annet bord... går du først ut av bygget også tilbake igjen how lame is that! :!: EDIT: Men seff bedre enn ingenting Ved ut av bygget mener du til ? Sentralen ? Ja at det går ut til leverandøren og tilbake til oss Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Daaa var jeg hjemme og ferdig Kunne ønske det var et halvt år mellom hver gang... Et helt år til neste gang... Digget lanet, selv om det var en del downtime i starten, men det må man regne med Hvorfor fikk ikke Stefan synge egentlig? Han sang jo høyt og sånn, men var faktisk det morsomste ved hele karaoken... Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Daaa var jeg hjemme og ferdig Kunne ønske det var et halvt år mellom hver gang... Et helt år til neste gang... Digget lanet, selv om det var en del downtime i starten, men det må man regne med Hvorfor fikk ikke Stefan synge egentlig? Han sang jo høyt og sånn, men var faktisk det morsomste ved hele karaoken... Det var jo bare bråk det greiene der Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jooo, men i overtrøttmodus var det ikke så gale ^^ En venn av meg satt og spillte finalen i CS:S akuratt da han holdt på :!: Tror ikke han likte det sååå godt Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ganske enkelt... når jeg overførte med lokal dc++ "hub" og over msn tok det føkkings evighet... til folk som ikke satt ved bordet.. mitt.. tok 15 sec og overføre 129mb over msn når vi satt på samme bord Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg lastet via DC++ i snitt på 4MiB/s, jeg. Fikk ned to that 70s show episoder i minuttet. Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ganske enkelt... når jeg overførte med lokal dc++ "hub" og over msn tok det føkkings evighet... til folk som ikke satt ved bordet.. mitt.. tok 15 sec og overføre 129mb over msn når vi satt på samme bord Hmm, la oss ta et lite regnestykke 100Mbit/600 deltagere = 0,16Mbit = 20KB/s på hver. Når du sitter på samme switchen så får du jo selvfølgelig bra fart Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja, gikk bra kjapt mellom folk på ramme rad, men to relativt lang tid mellom de forskjellige radene. menmen, fikk ned en hel del i løpet av lanet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå