magio Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 er dette bylanet noe fett for de som bare har bærbare pcer? har en 1.5mhz bærbar.. er det noe vits å komme? Jeg skal ha med en bærbar på 1,4Ghz, 9600 64MB skjermkort og tror da det funker bra. Battlefield 2 hakker bare litt i begynnelsen på noen maps Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Får vurdere å gå på Bylan, kommer nok hvis jeg får med meg en kompis eller to. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Jeg skal ha med en bærbar på 1,4Ghz, 9600 64MB skjermkort og tror da det funker bra. Battlefield 2 hakker bare litt i begynnelsen på noen maps Man må jo ikke game så veldig mye da. Jeg kommer i første rekke for samværet med de jeg kjenner. Hva jeg gjør mens jeg er der spiller ingen rolle for meg. Selvsagt blir det litt gaming, men jeg kunne like gjerne surfet forumet og vært på MSN hele tiden. (Skal forresten sette ny personlig rekord i antall innlegg i løpet av en dag på forumet ) Jeg skal også på Dream Theater-konsert i Oslo den 30.september, så jeg går glipp av litt mindre av et døgn av LAN'et. Ikke verdens undergang, men foretrekker LAN framfor busted eardrums Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 men foretrekker LAN framfor busted eardrums Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 men foretrekker LAN framfor busted eardrums Det verste LANet noensinne, med ødelagt PC, stjålet skjerm og voldtatt i stykker > Dream Theater Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Det verste LANet noensinne, med ødelagt PC, stjålet skjerm og voldtatt i stykker > Dream Theater Det var å ta litt i, men hadde jeg visst tidligere at Dream Theater og ByLAN havnet på samme dato, da hadde jeg lett droppet DT. Det er ikke mange timer jeg går glipp av, but still. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hmm, jeg bor i sentrum, lurer på hvordan jeg skal komme opp dit. De jeg kjenner som skal opp dit kan ikke ha med flere, bussen går rett nedenfor(nummer seksti). Har en 19" CRT, så det blir vanskelig å bære alt ned. Og bussen stopper vel litt nedenfor Racket-senteret... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 hmm, jeg bor i sentrum, lurer på hvordan jeg skal komme opp dit. De jeg kjenner som skal opp dit kan ikke ha med flere, bussen går rett nedenfor(nummer seksti). Har en 19" CRT, så det blir vanskelig å bære alt ned. Og bussen stopper vel litt nedenfor Racket-senteret... Det er maks 200 meter til Racket-senteret fra busstoppet. Du kan jo spørre om de er villig til å møte deg på busstoppet og hjelpe deg... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Plassbestilling har begynt på www.partyticket.net Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg kommer (som i fjor og året før der igjen). Skal bli gøy denne gang å drasse med meg en 21" CRT. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Jeg kommer (som i fjor og året før der igjen). Skal bli gøy denne gang å drasse med meg en 21" CRT. hehe lykke til I fjor hadde jeg med meg 17" crt. Hadde ikke mye plass, tror det skal gå med 19" som jeg skal ha med meg i år (crt). Mulig jeg også får lånt av noen.. hopefully LCD... Faen jeg gleder meg nå... Endret 19. september 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Faen jeg gleder meg nå... Du er ikke alene. Har akkurat kjøpt LCD, så dette skal bli bra for meg mtp på plass. Forrige ByLAN jeg var på (2003, under 2004 var jeg i USA) var det egentlig god plass selv om jeg hadde med meg 17" CRT. Edit: 250 billetter er solgt. Edit 2: Oppdaterte første post med compo-informasjon. Endret 19. september 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvor mye plass får man ? Tror nok ikke jeg kommer Grunnet velt med sykkelen er det litt pengemangel Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Ja, hvor mye plass er det man får da? Det er vel ca 60-70 cm du har å boltre deg på i bredden. Det holder jo egentlig i massevis. Man trenger ikke et helt dansegulv for å sitte foran PC'en i noen timer. ^^ Endret 19. september 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ja, hvor mye plass er det man får da? Det er vel ca 60-70 cm du har å boltre deg på i bredden. Det holder jo egentlig i massevis. Man trenger ikke et helt dansegulv for å sitte foran PC'en i noen timer. ^^ Joo, de med tempramang Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 meg og kake_fredrik tar nok turen der ja Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ja, hvor mye plass er det man får da? Det er vel ca 60-70 cm du har å boltre deg på i bredden. Det holder jo egentlig i massevis. Man trenger ikke et helt dansegulv for å sitte foran PC'en i noen timer. ^^ hmm jeg trenger det, vist jeg har planer om å prøve cs/synde. Så blir jeg alltid forbanna, knuste tastaturet sist bylan Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tror dere det bli fullt i år? Det ble jo ikke fullt i fjor, og en del fler plasser i år og. Lenke til kommentar
Phone Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tror dere det bli fullt i år? Det ble jo ikke fullt i fjor, og en del fler plasser i år og. Var det ikke fullt i fjor da? Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 ifjor var det mer enn nok folk. Kanskje litt under fult. Folk gikk og kom hele tiden, men bylan 04 var knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå