MacManus Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg skal nå! Jeg bestilte og betalte idag. Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Tror jeg skal ta meg en tur dit ja Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Jeg skal nå!Jeg bestilte og betalte idag. kostet den? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 kostet den? Prisen er litt høyere enn i fjor, men fortsatt lav: Er du medlem av Bob eller Vestbo, betaler du bare 370 kroner inkl. billettavgift. Det samme gjelder dersom du har Djuice mobilabonnement. Full pris er 470 kroner inkl. billettavgift. Og hvis du lurte, han betalte 370 kr. (Jeg betalte nemlig for ham ) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 YESS, /me got Djuice ;D Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Info om plassreservering er lagt ut på ByLAN.net, og jeg har også oppdatert første post med samme info. Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hmm.. Stoltzekleiven opp er 1. oktober Får vel bare ta fri fra lanet og ta å løpe det Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 7. september 2005 Rapporter Del Skrevet 7. september 2005 Hmm.. Stoltzekleiven opp er 1. oktober Får vel bare ta fri fra lanet og ta å løpe det LoL, stakkar guten, Sikkert bare godt av å få av deg alt grandi flesket etter første dagen uansett. Vet ikke helt om jeg skal, er noe bull med skolen som jeg ikke er helt sikker på Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 8. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2005 Hmm.. Stoltzekleiven opp er 1. oktober Får vel bare ta fri fra lanet og ta å løpe det Verre er det ikke. Ta en pause fra LAN'et og kom deg ut og opp Stoltzekleiven, dusj, og kom tilbake for mer gaming. Og før du kommer tilbake, sørg for å spise et godt måltid (mamma's hjemmelagede kjøttkaker eller noe) og ikke LAN-mat. Man merker etter en stund at man ikke spiser sunt på LAN. Lenke til kommentar
Mumiene Skrevet 9. september 2005 Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Jeg er Crew i år og så jeg kommer Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Begynner å bli endel som kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jeg skal sitte i resepsjonen og selge is og jage ut folk som sover i solariene... men det gjelder kanskje ikke ? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Stolzekleiven er lett. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg skal sitte i resepsjonen og selge is og jage ut folk som sover i solariene... men det gjelder kanskje ikke ? Det må da kunne telle for noe, det også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg skal sitte i resepsjonen og selge is og jage ut folk som sover i solariene... men det gjelder kanskje ikke ? Det må da kunne telle for noe, det også? Syns da det! Så mye som folk spiser der nede så er det ikke lite jobb bare det ... Satser på ny naken gutt på LAN episode i år når jeg faktisk er der Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg skal sitte i resepsjonen og selge is og jage ut folk som sover i solariene... men det gjelder kanskje ikke ? Det må da kunne telle for noe, det også? Syns da det! Så mye som folk spiser der nede så er det ikke lite jobb bare det ... Satser på ny naken gutt på LAN episode i år når jeg faktisk er der Klassisk. <3 btw: Får jeg gratis is, eller? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 btw: Får jeg gratis is, eller? And me? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 er dette bylanet noe fett for de som bare har bærbare pcer? har en 1.5mhz bærbar.. er det noe vits å komme? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 er dette bylanet noe fett for de som bare har bærbare pcer? har en 1.5mhz bærbar.. er det noe vits å komme? Det har med hva du har tenkt å finne på. Har du tenkt å leache warez som en helt gjelder det å ha diskplass, skal du spille spill som krever mye gjelder det å ha en god PC, osv. Jeg, derimot, skal kose meg med venner. Derfor tar jeg med meg nettopp det; vennene mine. Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 noen som skal kjøre til bylan fra oslo her? pm meg for nøkkel til min lommebok :P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå