Gå til innhold

ByLAN 2005 - vel overstått.


Anbefalte innlegg

topp.gif

 

Nå har billettsalget til ByLAN 2005 startet! Som i fjor, kan du kjøpe billett til Bergens største og beste lanparty på www.partyticket.net.

 

I år utvides ByLAN med én dag! Det begynner fredag 30. september klokken 1400, og slutter av mandag 3. oktober klokken 1200.

 

Prisen er litt høyere enn i fjor, men fortsatt lav: Er du medlem av Bob eller Vestbo, betaler du bare 370 kroner inkl. billettavgift. Det samme gjelder dersom du har Djuice mobilabonnement. Full pris er 470 kroner inkl. billettavgift.

 

Velkommen til ByLAN 2005!

 

Info om plassreservering:

 

Vi åpner for plassreservering ca 14 september. Reserveringen vil foregå i partyticket.net.

Vi kommer tilbake med detaljer om hvordan dette foregår, men enkelt fortalt må grupper som skal sitte sammen, gi én person rettigheter til å reservere plasser for gruppen. Alt foregår i partyticket.net, og forutsetter selvsagt at man har kjøpt og betalt billett.

 

Compoer under ByLAN 2005

 

Det vil bli arrangert en mengde konkurranser, både offisielle og ”uoffisielle” under arrangementet. Her er en liten oversikt.

 

Hovedcompoer:

Counterstrike 1.6 (5 vs 5)

Counterstrike Source (5 vs 5)

Battlefield 2 – (5 vs 5)

Warcraft 3 – (1 vs 1)

Quake 2 – (1 vs 1)

 

Hovedpremien på 15.000 kroner vil bli delt ut i CS 1.6-compoen. Det vil dessuten bli fordelt ytterligere 15.000 kroner i de andre hovedcompoene. Nøyaktig fordeling finner du her.

 

NB! Pengepremiene blir holdt utenfor Q2-compoen, hvor vi nok tradisjon kommer til å stille med hardware som premie til vinneren.

 

Når det gjelder ”uoffisielle” compoer kan vi i år friste med dart-comp, colastyrting, webdesign, demo, mp3, sudoku og mye mer. Mer informasjon om dette vil bli annonsert på denne nettsiden i tiden fram mot arrangementet. I disse konkurransene vil premiene være materielle goder, som for eksempel mobiltelefoner, spill, mat og Cola

 

IRC-kanal for ByLAN

 

Vil du chatte med andre ByLAN-deltakere? Da er IRC stedet.

 

Du finner #bylan på EFNet. Her er det allerede stor aktivitet, og det øker kraftig i tiden frem mot arrangementsstart. Vil du kontakte gamle og nye ByLAN-deltakere, finner du dem her!

 

Prisliste

 

Her er en oversikt over hvilken mat og drikke som vil bli solgt under ByLAN 2005

 

TOAST KR 10

PØLSER MED BRØD KR 12

PARISERPIZZA KR 20

VAFFEL KR 10

KAKESTYKKE KR 5

KAFFE/TE KR 5

KALDE BRUS/COLA KR 15

SHOT KR 20 (Koffein-drikk)

 

Source:

ByLAN 2005

 

 

Har bestilt billett nå. Hvem andre skal/har bestilt?

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kåt, kvinnelig datanerd fra Bergen søker likesinnet, mannlig datanerd for ablegøyer på ByLAN '05. Noen frivillige?

 

Skal med noen kamerater i klassen, jeg. Mitt første LAN-party. Jeg sier derfor ikke neitakk til tips om hva jeg skal ta med (selv om det i grunnen står godt forklart på ByLANs hjemmeside) :)

Lenke til kommentar
En kåt, kvinnelig datanerd fra Bergen søker likesinnet, mannlig  datanerd for ablegøyer på ByLAN '05. Noen frivillige?

Right here!

 

Deg, Stefan, og meg... *RAWR* :p

Oooo! Høres bra ut! *våt*

 

Takk for tipsene, men hvorfor så mye tyggis? Forhindre dårlig ånde ettersom det vanligvis foregår minimalt med tannpuss? Hehe..

Lenke til kommentar
En kåt, kvinnelig datanerd fra Bergen søker likesinnet, mannlig  datanerd for ablegøyer på ByLAN '05. Noen frivillige?

Right here!

 

Deg, Stefan, og meg... *RAWR* :p

Oooo! Høres bra ut! *våt*

 

Takk for tipsene, men hvorfor så mye tyggis? Forhindre dårlig ånde ettersom det vanligvis foregår minimalt med tannpuss? Hehe..

Tyggis holder spyttsikulasjonen i gang, noe som forhindrer dårlig munnhygiene, plakk og dårlig ånde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...