Jonnar Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Nå har billettsalget til ByLAN 2005 startet! Som i fjor, kan du kjøpe billett til Bergens største og beste lanparty på www.partyticket.net. I år utvides ByLAN med én dag! Det begynner fredag 30. september klokken 1400, og slutter av mandag 3. oktober klokken 1200. Prisen er litt høyere enn i fjor, men fortsatt lav: Er du medlem av Bob eller Vestbo, betaler du bare 370 kroner inkl. billettavgift. Det samme gjelder dersom du har Djuice mobilabonnement. Full pris er 470 kroner inkl. billettavgift. Velkommen til ByLAN 2005! Info om plassreservering: Vi åpner for plassreservering ca 14 september. Reserveringen vil foregå i partyticket.net. Vi kommer tilbake med detaljer om hvordan dette foregår, men enkelt fortalt må grupper som skal sitte sammen, gi én person rettigheter til å reservere plasser for gruppen. Alt foregår i partyticket.net, og forutsetter selvsagt at man har kjøpt og betalt billett. Compoer under ByLAN 2005 Det vil bli arrangert en mengde konkurranser, både offisielle og ”uoffisielle” under arrangementet. Her er en liten oversikt. Hovedcompoer: Counterstrike 1.6 (5 vs 5) Counterstrike Source (5 vs 5) Battlefield 2 – (5 vs 5) Warcraft 3 – (1 vs 1) Quake 2 – (1 vs 1) Hovedpremien på 15.000 kroner vil bli delt ut i CS 1.6-compoen. Det vil dessuten bli fordelt ytterligere 15.000 kroner i de andre hovedcompoene. Nøyaktig fordeling finner du her. NB! Pengepremiene blir holdt utenfor Q2-compoen, hvor vi nok tradisjon kommer til å stille med hardware som premie til vinneren. Når det gjelder ”uoffisielle” compoer kan vi i år friste med dart-comp, colastyrting, webdesign, demo, mp3, sudoku og mye mer. Mer informasjon om dette vil bli annonsert på denne nettsiden i tiden fram mot arrangementet. I disse konkurransene vil premiene være materielle goder, som for eksempel mobiltelefoner, spill, mat og Cola IRC-kanal for ByLAN Vil du chatte med andre ByLAN-deltakere? Da er IRC stedet. Du finner #bylan på EFNet. Her er det allerede stor aktivitet, og det øker kraftig i tiden frem mot arrangementsstart. Vil du kontakte gamle og nye ByLAN-deltakere, finner du dem her! Prisliste Her er en oversikt over hvilken mat og drikke som vil bli solgt under ByLAN 2005 TOAST KR 10 PØLSER MED BRØD KR 12 PARISERPIZZA KR 20 VAFFEL KR 10 KAKESTYKKE KR 5 KAFFE/TE KR 5 KALDE BRUS/COLA KR 15 SHOT KR 20 (Koffein-drikk) Source: ByLAN 2005 Har bestilt billett nå. Hvem andre skal/har bestilt? Endret 9. oktober 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 I år som i fjor (og i for-fjor) har jeg planer om å ta turen til ByLAN. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 skal seff.. er crew som alltid Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. august 2005 Rapporter Del Skrevet 28. august 2005 Tenkte meg der ja. Skal bli artigt. Medlem i BOB, Stor Bergen ? Hvordan melder jeg meg inn der ? Lenke til kommentar
r Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 En kåt, kvinnelig datanerd fra Bergen søker likesinnet, mannlig datanerd for ablegøyer på ByLAN '05. Noen frivillige? Skal med noen kamerater i klassen, jeg. Mitt første LAN-party. Jeg sier derfor ikke neitakk til tips om hva jeg skal ta med (selv om det i grunnen står godt forklart på ByLANs hjemmeside) Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Tyggis, ENORME mengder med tyggis... Og vann på flaske... Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 30. august 2005 Rapporter Del Skrevet 30. august 2005 Hehe, hadde ikke funket for meg jeg stemmer for store mengder cola, grandiosa og snop til det første døgnet. Så vurdere å gå over til rundstykker, vann, chips og slikt etterpå.. siste døgnet. Lenke til kommentar
Phone Skrevet 31. august 2005 Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 Skal selvfølgelig. Har vert på alle til nå Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2005 En kåt, kvinnelig datanerd fra Bergen søker likesinnet, mannlig datanerd for ablegøyer på ByLAN '05. Noen frivillige? Right here! Deg, Stefan, og meg... *RAWR* Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Seff skal jeg på bylan! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Jeg og skal på ByLAN... Lenke til kommentar
r Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 En kåt, kvinnelig datanerd fra Bergen søker likesinnet, mannlig datanerd for ablegøyer på ByLAN '05. Noen frivillige? Right here! Deg, Stefan, og meg... *RAWR* Oooo! Høres bra ut! *våt* Takk for tipsene, men hvorfor så mye tyggis? Forhindre dårlig ånde ettersom det vanligvis foregår minimalt med tannpuss? Hehe.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 3. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Oooo! Høres bra ut! *våt* Warning: This LAN-party will contain massive nudity! "Yeah!" ------ In other news: Har betalt billetten min nå. Venter bare på å få velge plass. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 En kåt, kvinnelig datanerd fra Bergen søker likesinnet, mannlig datanerd for ablegøyer på ByLAN '05. Noen frivillige? Right here! Deg, Stefan, og meg... *RAWR* Oooo! Høres bra ut! *våt* Takk for tipsene, men hvorfor så mye tyggis? Forhindre dårlig ånde ettersom det vanligvis foregår minimalt med tannpuss? Hehe.. Tyggis holder spyttsikulasjonen i gang, noe som forhindrer dårlig munnhygiene, plakk og dårlig ånde. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Er det i racket-centeret på Bønes det arrangeres ByLAN? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. september 2005 Rapporter Del Skrevet 5. september 2005 Ja... www.bylan.net el. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Det stemmer, ja. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Det stemmer, ja. Jeg svarte faktisk på det da... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Kanskje. Får se hvordan det går med økonomien Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. september 2005 Rapporter Del Skrevet 6. september 2005 Kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå