MKej Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hva er forskjellen på Grandiosa taco og mild taco, er det noe smaksforskjell Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 trodde "mild taco" var tatt av markedet? Jeg spiser ikke grandiosa - så noe mer vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Taco smaker taco, mild taco smaker bare mais. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 'Mild taco' smaker mindre taco enn 'Taco', og er i tillegg tynnere (synes jeg). 'Taco' er definitivt best av de to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 mild taco hadde jo ikke tacokjøtt>(var en original grandis med tacosaus) men det har jo taco;)(taco har både sausen og kjøttet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Også har taco tomat-biter på, mens mild taco hadde mais. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå