Togo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jeg har lyst til å arrangere en liten ølfest og i anledningen med det så har jeg lyst til å handle inn et par ølfat. Noen som vet hvor store de er og hvor mye det er for et? Er først og fremst Dahls det er snakk om. Endret 27. august 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvor store fat da? Er fem liter et fat? Eller skal du ha femti? tror vi hadde et på 30 i baren da vi bodde i Montreal. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kjøpte et 50liters-fat fra EC Dahls en gang i tiden. Det koster ganske så mye når du er privatperson. Er vel snakk om 20-30 kroner for halvliteren. Men, det er jo grådig kult. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Tja, tenkte å invitere en 50 folk og ha et 100litersfat. Blir ikke så altfor dyrt om alle chipper inn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Tja, tenkte å invitere en 50 folk og ha et 100litersfat. Blir ikke så altfor dyrt om alle chipper inn Det er absolutt verdt det. Særlig med tanke på at Dahls på fat smaker fantastisk. PS: Antar jeg er invitert? ^_^ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Tja, du får jo alltids komme om du er interessert :> Men du har altså ingen fast pris? Blir rundt 3000kr for et helt fat, da. Endret 27. august 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå