hølands_gutt Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 CBR er da ikke daff eller, har bra nok drag den altså skal jeg love deg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 uff, cbr er SKIKKELIG daff.. heller daelim roadtwin .. Roadwin er også ganske daff.. 4takt i så små motorer er døvt. 2-takt for alltid Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 2 takter er vel den beste, men en 4 takter har grommere lyd den en 2 takter, dessuten er det at 4 takter går fortere og bedre aks, og rett og slett penere en 2 takter... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Hvaa? bedre aks? Neppe Bedre toppfart? det er jeg heller ikke så sikker på.. Det med 4-takt er et jevnt drag hele veien, i forskjell til 2-takt som dreger litt her og der.. Nok off-topic nå gutta, det er suzuki vs derbi vi diskuterer! Edit: Ja, jeg vet at Roadtwin også er daff, men jeg hadde heller valgt den foran CBR! Endret 17. september 2005 av christer-R Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Sorry OT, men må få si det. En 2-takt på 15 hestere er både friskere OG kjappere enn en 4 takter, 4-takter har et bedre bunndrag, men har ikke sjangs på litt turtall! At den går penere er helt sant, men den går ikke bedre .. Jeg ville også tatt Roadwin foran CBR, CBR ser så utrolig liten ut . Nok OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå