knutby Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg takler ikke uttrykket "Syden". Det er mange som sier de skal til Syden i sommer osv. men når en spør om hvor og hvilket land så har de ikke peiling. Er ikke det like greit at de da sier syden hvis de ikke vet hvor de drar? Da har du og de iallefall en liten anelse om hvor.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 altså, det blir en av de billigste plassane i tilfelle? feks kanariøyane? (jeg har helst lyst til hellas da :O) Mulig man kan få noen billige reiser der også nå, ayanapa eller Kos eller noe Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ...og maten gir ofte diare og det som værre er siden vi ikke er vant til deres bakteriekultur. Hold deg unna vannet, da det er det, oftere enn maten som gir dårlig mage/diaré. Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 hvis du er så redd for alt, så foreslår jeg at du bare holder deg i norge.. aldri sett foten over grensa.. pass på feks i danmark kan du jo få kugalskap... du får nok et gøy liv Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ...og maten gir ofte diare og det som værre er siden vi ikke er vant til deres bakteriekultur. Hold deg unna vannet, da det er det, oftere enn maten som gir dårlig mage/diaré. Man bør være forsiktig med salat og annen mat som ikke er stekt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Syden kan være så mangt. Selv synes jeg at dorsking på de private strendene i Monte Carlo med servering ved strandstolene funker knall. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 hadde jeg hatt penger skulle jeg blitt med , men jeg er så blakk at det er ekko i visa kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå