Gå til innhold

er noen med til syden?

chil

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=288219

kan komme en plass der det er godt og varmt, billig alkohol ei uke for langt under 1000 lappen, jeg bor i kristiansand men har ingen å dra med. Så derfor spør jeg noen her, hva med å bare dra 6-7 stk i løpet av et par dager? jeg hadde ikke hatt noe imot og dra sammen med noen fremedfolk, men å dra helt alene blir litt rart.

hva sier dere? :) en siste brunfarge før vinteren setter inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Er 16-åringer akseptabelt? Er forresten også fra kr.sand. xD

Den 25/5/05 var du 14 år, den 31/7/05 var du 15 år, og nå er du 16 år? :cool:

Lenke til kommentar
Er 16-åringer akseptabelt? Er forresten også fra kr.sand. xD

Den 25/5/05 var du 14 år, den 31/7/05 var du 15 år, og nå er du 16 år? :cool:

Han har spist sånn som skal gjøre at planten blir voksen fortere.

Denne accounten brukes av både "meg" dvs. profil og de fleste postene mine men også min bror. Derav posten over hvor "jeg" omtales som 16.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

ååå en ferie hadde gjort godt;)

men har en jobb jeg må gå til hver bidige fuckings dag(/jævla xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx jobb)

men ok, er fra Arendal forresten;P

noe over helga hadde nok passa bedre

Lenke til kommentar

vet ikke om folk her tok det som tull, men jeg er helt seriøs(ei uke i syden for under 1000kr).. altså jeg har ingen å reise med, hvis vi hadde satt sammen en gjeng så kunne vi dratt en tur :) (trykka opp Team Hw Tskjorter også, bare for å sikre oss null damer hehe)

Men altså send meg en PM, eller post her hvis dere helt seriøst kunne tenkt dere dette innen et par uker(høyest sansynelig). Så setter jeg opp ei liste

Lenke til kommentar

Ser for meg en haug med nerder som ikke orker å være ute pga den voldsomme varmen, og sitter og blar i TV-kanaler på hotellrommet og forteller dårlige vitser og WOW-historier til hverandre.

Blir lei av shopping etter første dagen når de ikke fant en lokal Spaceworld, dataspillsjappe eller Avalon/Outland.

"Stranda? Næh! Er ikke vant til så mye sol!". "Gå ut på kvelden? Nah! 3 av oss er under 18 og det blir så kjipt for dem hvis dere andre går ut og har det moro"..osv osv osv..masse syting helt til man drar hjem igjen.

"Mamma ga meg bare 2000 kr i feriepenger, så jeg må spare på pengene mine".

Hydre...

For de som ikke har vært i "Syden", det er overrated, man ser 90% eldre norske blekfete damer på stranda, det er altfor varmt ift det vi nordmenn er vant til, og maten gir ofte diare og det som værre er siden vi ikke er vant til deres bakteriekultur.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ikke negativ, bare realistisk :)

Lillesøstra mi var i Tyrkia med ei venninne ifjor, og de hadde det kjempemorsomt, men det var mest fordi de ble sjekket opp av lokale sjekkeløver hele tida og ble dratt med rundt på fester, strender og utesteder av de og vennene deres. Men venninna fikk magetrøbbel de 3 første dagene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...