Kornelius Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 En gang før jul skal jeg ha en billigmobil. Funskjoner er ikke viktig, men den må ha et vakkert design og TFT skjerm. Har noen forslag til telefon? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Det som jeg kommer på fortest er de 2 nye modellene fra Siemens, som det står om her: http://www.gsmarena.com/news-detail132.php De er relativt billige, og ganske fine. Motorola SLVR bør også være rundt hjørnet, men om den er aktuell for Norge vet jeg ikke. Synes å huske at den ikke var så bra funksjonsmessig, og bør derfor ikke være så dyr. Selv har jeg også fått designmessig sansen for Nokia 6030. Endret 27. august 2005 av arehei Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har også sett Siemens CF110. Den er jo flott å se på. Motorolaen er jo også utrolig stilig. Hvor mye tror du den vil koste? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har også sett Siemens CF110. Den er jo flott å se på. Motorolaen er jo også utrolig stilig. Hvor mye tror du den vil koste? Hmm, jeg tok en kikk på den nå. Med den størrelsen, EDGE og minnekort blir den neppe så billig likevel. Synd. Men aner ikke noe spesifikt, bare gjetter. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg tror ikke CF110 har verken minnekort eller EDGE, det vil være rart. Siemens selv har ikke den informasjonen. Vet du hvor mye Motorolan vil koste? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg tror ikke CF110 har verken minnekort eller EDGE, det vil være rart. Siemens selv har ikke den informasjonen. Vet du hvor mye Motorolan vil koste? Det var Motorolaen jeg snakket om CF110 skulle koste enten maks 2000 eller 1000 - 1500 kr. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Ok, da skjønner jeg. Ble bare litt forvirret siden det stod at CF110 hadde EDGE på den linken din. Hadde vært flott om Motorolaen var billig, men det tviler jeg på. Siemensen må jo sies å være flott. Den er jo å¨størrelse med SL55. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Dama har gått til anskaffelse av en Nokia 6030. Er en meget fin til tlf til en bra pris. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Takker for svar. Tror jeg kommer til å kjøpe Siemens CF110. Er det noen som vet litt mer konkret når den kommer enn 4. kvartal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå