Flexo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Synd å si det men nå er jeg tom for ideer! Har du fortsatt garanti på maskina? Lenke til kommentar
kaningenting Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 det aktiverte seg ja nå starter hvertfall PCen som normalt, så det er nok skjermkortet som var feil. men jeg er sikker på at det stod ordentlig i. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 det aktiverte seg ja nå starter hvertfall PCen som normalt, så det er nok skjermkortet som var feil. men jeg er sikker på at det stod ordentlig i. Gratulerer! Så det funker akkkurat som det skal nå da? Maskina starter opp og den kommer inn i operativsystemet? Lenke til kommentar
kaningenting Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 takk:) ja den startet opp og jeg kommer inn i xp. det må ha vært to problem på en gang. det første med at den stoppet under oppstart løste seg jo med batteriet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Mener at man ved å ta ut batteriet resetter CMOS, dersom det er lenge nok ute... Ellers; tror kanskje strømforsyninga ikke takle skjermkotet du putta inne... maskiner kjøpt på elkjøp ol. er ikke beregnet på å oppgradere... skal være slik de er... derfor er det sjeødent lurt å kjøpe maskiner slike plasser. Endret 27. august 2005 av Okay Lenke til kommentar
kaningenting Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 forsåvidt enig i det, men jeg har brukt skjermkortet uten problemer i over 1 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå