xanonymx Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har prøvd programmet Windowpaper XP, det programmet kan legger bakrunnsbilder i de mappene som vi vil. Men det gikk ikke an å legge inn bilde på Min datamaskin. Så er det noen som vet om et program som gjør slik at vi kan legge til bakrunnsbilde i Min datamaskin. Se eksempel (bilde) Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Er der ingen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 husker jeg holdt på med dette i Windows 95 og Windows 98, men jeg husker ikke om jeg også fikk det til i Min datamaskin. Tror ikke jeg gjorde det desverre men jeg ser ikke helt vitsen i å ha bakrunnsbilder i mapper heller jeg da. Det blir jo så stygt, også går det jo ikke an å se hva som står. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hadde vært mer intr å få skiftet farger på mapper sååå lei de gule, vil ha de i blå.. Endret 28. august 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Er ikke sikker men det går kanskje å skifte farge på mappene, med et av programmene i object desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå