Akelbee Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Acer-skjermen vår med innebygde høytalere fikk seg en smell under transport slik at glasset etter hvert har sprukket tvers over. Et alternativ er naturligvis å kjøpe en helt ny skjerm, men jeg lurer på om det kan være noe å spare på å få tak i et nytt LCD-panel for å skifte det selv (- hvis det i det hele tatt er mulig å få kjøpt LCD-panelene løse?) . Er det noen som vet om det over hode er noen vits i å tenke på noe annet enn å kjøpe helt ny skjerm? Endret 27. august 2005 av Akelbee Lenke til kommentar
Phone Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Du får høre med Acer. Har fått en ripe i LCD selv, det var NEC 1770NX. Det gikk ikke an å fikse. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Er det noen som vet om det over hode er noen vits i å tenke på noe annet enn å kjøpe helt ny skjerm? Jeg er ikke helt sikker, men her er historien til en kompis av meg. Laptopen gikk i golvet. Den var like over året gammel. Nypris på den var rundt 12 - 13 000,- Ble ikke dekt av forsikring. Sendt til reprasjon, fikk tilbakemelding om at LCD-paneler er så dyrt å kjøpe utenom og det ville komme på rundt 18 000 å skifte den ut. Så om pc'n ikke hadde stor sentimental verdi for kompisen min, så ble det anbefalt å kjøpe ny. ...Hører også med til historien at han hadde tabbeforsikring, så det kostet han bare 1500 eller noe å få en ny og mye bedre ikke for lang tid etterpå. Så mitt forslag er å kjøpe ny skjerm. Det kan hende at dette var et enkelt-tilfelle med den spesielle skjermen / laptopen, det er jeg ikke sikker på. Men som Phone sa: Hør med Acer Endret 29. august 2005 av Knutgrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå