Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kom på en ting til. jeg skal ha med: SHIFT OG CAPSLOCK! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Om jeg tar turen nedover så skal jeg overbygge kontorstolen min med støyisolering så jeg slipper drittmusikken til Fredrikrb. Har aldri skjønt poenget med slike hyller, det er kun et påskudd for å ta med seg mye dritt man egentlig ikke trenger. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 WORD!! første gang jeg er enig med deg skjønte ingen ting da jeg var der i året.. Jeg hadde liksom alt jeg trenger og det var likevel god plass, det handler om å prioritere riktig Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 er delvis enig.. syntes det er mange som tar litt av når det gjelder det der. Selv hadde jeg og naboen med oss en 150cm lang hylleplate og 3 stk treklosser som vi skrudde fast på høykant under. På den måten fikk vi flyttet skjermen opp 10 cm (benq skjermer kan ikke justeres i høyden), pluss at vi fikk plass under hyllen til å sette tastaturet når vi trengte litt mer plass.. helt genialt spør du meg. Selv har jeg det sånn hjemme også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå