Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg anbefaller å ha med juice framfor bare cola Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg anbefaller å ha med juice framfor bare cola Hvorfor? Jeg skal ha med Dozll(=Dataen min), drikke, mat, penger, påskeegg, mobil, pute og en madrass av en eller annen type. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fordi juice er godt, og mer sunt enn cola. også skal jeg holde meg med å ikke spise godis eller drikke brus til ihvertfall etter TG Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg anbefaller å ha med juice framfor bare cola Hvorfor? Fordi juice er litt sunnere enn cola. Får mer energi. Om man bare tilfører kroppen sukker, ender man opp som et uenergisk vrak. Jeg skal hvertfall konse om å ikke få i meg for mye søtt. Skal ta med frukt, o.l. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg anbefaller å ha med juice framfor bare cola Hvorfor? Fordi juice er litt sunnere enn cola. Får mer energi. Om man bare tilfører kroppen sukker, ender man opp som et uenergisk vrak. Jeg skal hvertfall konse om å ikke få i meg for mye søtt. Skal ta med frukt, o.l. Endelig en som har forstått det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Datamaskin, mat. drikke, balltre, leatherman, datamaskin, penger, meg selv, osv. For å advare de som faktisk ville ha tatt med noe slikt så er det derfor politiet er der, og de ville nok tatt den med seg.. Selv holder jeg meg til et visa kort og en laptop. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 AK74+100 skudds tønnemagasin... Hvorfor ikke ak-101 mens vi er i gang? Forbedret modell, mer slitesterk, moderne utseende? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Selv holder jeg meg til et visa kort og en laptop. Det skal vel gå bra så lenge du ikkje treff på nordeas minibanker Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) AK74+100 skudds tønnemagasin... Hvorfor ikke ak-101 mens vi er i gang? Forbedret modell, mer slitesterk, moderne utseende? Skal hvertfall ha med artilleriet. -PC -godt underlag -mat/drikke -penger Endret 28. august 2005 av Pels Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Mindre klær enn ifjor iallefall Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg anbefaller å ha med juice framfor bare cola Hvorfor? Fordi juice er litt sunnere enn cola. Får mer energi. Om man bare tilfører kroppen sukker, ender man opp som et uenergisk vrak. Jeg skal hvertfall konse om å ikke få i meg for mye søtt. Skal ta med frukt, o.l. Endelig en som har forstått det Det er vel ikke som pusser tenna på TG så juice er vel ikke så smart pga. det høye syre nivået. Hva med vann eller bris? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Datamaskin, mat. drikke, balltre, leatherman, datamaskin, penger, meg selv, osv. For å advare de som faktisk ville ha tatt med noe slikt så er det derfor politiet er der, og de ville nok tatt den med seg.. Får gjemme det et sted, da. Vil ikke ha datamaskinen stjålet mens jeg sover Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Fordi juice er godt, og mer sunt enn cola. også skal jeg holde meg med å ikke spise godis eller drikke brus til ihvertfall etter TG Men viss du drikk for mykje juice går magen adunders (blir sur osv..), og forferdelige avgasser kan bli sluppet ut. Juice skal aldri drikkast i store mengder. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Juice skal aldri drikkast i store mengder. Hø..? Hadde med 1,5 liter juice som drikke til en kino en gang jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Juice skal aldri drikkast i store mengder. Hø..? Hadde med 1,5 liter juice som drikke til en kino en gang jeg. Hvis du vil ødelegge nyrene og tennene dine, så var det et sjakktrekk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Juice skal aldri drikkast i store mengder. Hø..? Hadde med 1,5 liter juice som drikke til en kino en gang jeg. Hvis du vil ødelegge nyrene og tennene dine, så var det et sjakktrekk. Betyr det at du syns jeg var smart...? Endret 29. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Juice skal aldri drikkast i store mengder. Hø..? Hadde med 1,5 liter juice som drikke til en kino en gang jeg. Hvis du vil ødelegge nyrene og tennene dine, så var det et sjakktrekk. Betyr det at du syns jeg var smart...? Nei, det går vel heller den andre veien. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg skal ha med: Stasjoner dataLaptop Skjermer kabeler Undertøy/klær kasse cola stol spacesaver/hylle switch mobil pda mus/musematte headsett lommebok/bankkort noen kammerater og sikkert noe jeg har glemt *glede seg ennormt* Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 PC + utstyr(minst mulig) Masse cola Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 PC + utstyr(minst mulig)Masse cola Nei du tuller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå