Scotty Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Hei! bare si ifra om det er en slik tråd fra før..(som er aktiv) Jeg skal på TG(06) for første gangen( ) Så da lurte jeg på hva dere skal ha med?(liste!?)..(drikke/mat, ekstra hw, penger?..osvosv) Btw, det holder med å si toalettsaker..osv(altså så du slipper å si sånne småting) Endret 27. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=455570 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=455570 Det står ikke hva folka skal ha med i den tråden da! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Når de har åpna siden for TG06, så kan du finne en liste på alt du trenger. end of topic. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kan vel vente med dette til neste år.. billettene er ikke kommet for salg engang- on topic: pcen--- Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Datamaskin, mat. drikke, balltre, leatherman, datamaskin, penger, meg selv, osv. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Datamaskin, mat. drikke, balltre, leatherman, datamaskin, penger, meg selv, osv. Forberedt på tjuver? Jeg tar med PC'en og brus... Trenger ikke mer. (Spiser, sover osv. hjemme ) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 - PCen + tastatur osv - penger - redkick/redbull - tobakk - mobiltelefonen - masse forsjellig verktøy ( dere aner ikke hvor nyttig dette var på TG05 ) - godstolen min ( trenger ikke sove saker, sov like godt i stolen min på TG05 ) - tomme DVDplater ( om ikke jeg har masse diskspace til den tid ) - muligens en spacesaver Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) AK74+100 skudds tønnemagasin... edit: for dem som ikke tok den, så var det en spøk Hmm, skal jeg begi meg til TG iår kanskje? er det fremdeles billetter igjen? får vel bli med laptopp, mus headsett og masse mat og drikke da kjøleboks Endret 27. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Datamaskin, mat. drikke, balltre, leatherman, datamaskin, penger, meg selv, osv. Forberedt på tjuver? Jepp, siden kabinettet jeg jobber med kommer til å bli eye-candy, og dermed blir den desto mer fristende for tyver. Endret 27. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har ikke bestemt meg enda. kanskje jeg drar kanskje ikke. Blir vel pc'en, COLA!! , skjerm, min trofaste kontorstol, verktøy kassa, en ekstra tp, mat, penger kjølebag. det var vel det viktigste. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Når de har åpna siden for TG06, så kan du finne en liste på alt du trenger. end of topic. Jeg har jo ikke spørt om hva som er "anbefalt" å ha med(sia til TG). Det jeg spurte om hva er det du/dere skal ta med.. Kan vel vente med dette til neste år.. billettene er ikke kommet for salg engang Skader ikke å forberede seg! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 En datamaskin av et eller annet slag. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Å så morsomme vi er når vi vitser om noe som er vitset om flere ganger før i topicen.. Jippiii Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Bare hold maskinen din virusfri og i god orden, så er du godt forberedt Husk at om du har lite diskplass så vil du angre når du kommer dit, for du finner så mye som du ikke trenger, også får du ikke kopiert alt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Når de har åpna siden for TG06, så kan du finne en liste på alt du trenger. end of topic. Jeg har jo ikke spørt om hva som er "anbefalt" å ha med(sia til TG). Det jeg spurte om hva er det du/dere skal ta med.. oh. sorry, my bad. I såfall skal jeg ihvertfall ha med: pcn min ( kanskje bygge en hylle ) penger, kanskje en godstol, også har jeg lyst til å ha med en sånn pizza bakerting den er ikke stor, og grandisen blir mye bedre. NB: Noen som har en flatskjerm å anbefalle? helst til en billig penge. må få meg en ny harddisk og flatskjerm til neste tg. det er lettere å drasse på, og jeg får bedre plass sjøl. Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 balltre du har nok blandet russtid og dataparty Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Å så morsomme vi er når vi vitser om noe som er vitset om flere ganger før i topicen.. Jippiii Da synes du det. Kommer ikke med annet enn fakta. Jeg føler det blir litt poengløst å dra på tg uten data. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 - PCen + tastatur osv- penger - redkick/redbull - tobakk - mobiltelefonen - masse forsjellig verktøy ( dere aner ikke hvor nyttig dette var på TG05 ) - godstolen min ( trenger ikke sove saker, sov like godt i stolen min på TG05 ) - tomme DVDplater ( om ikke jeg har masse diskspace til den tid ) - muligens en spacesaver Gaffa er et must. Et våpen, garrote eller barberblad er fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 jeg tror jeg skal til TG06 ja har ikke vært på TG før så jeg er en newby i hva man "burde" ha med men har en liste allikavel alt hardware utstyr jeg har Penger Venner(reiser ikke til tg alene) 3 6packs med coca cola 10 plater med melkesjokolade 20 poser med godt og blandet 2 5packs med tyggegummi pute 0.6 flaske med imsdal verktøy mobiltelefon best å legge til en kasse med coca cola til(just to be sure) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå