ostenxx Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Hei! Jeg studerer ved NTNU i Trondheim. På videregående jobbet jeg 2 år som renholder. Etter to semester her oppe (uten jobb) synes jeg det er på høy tide å få seg en jobb. Hvor kan en enkelt få seg jobb som student? Tenker da på hovedsakelig helge- og kveldsjobb (nattarbeid kan også være et alternativ). Jeg har ikke så mange gode kontakter innen området da de fleste vennene mine her oppe ikke har jobber selv. Jeg er åpen for de fleste typer jobber, men må påpeke at en eller annen lagerjobb hadde vært digg. Er det noen som har erfaring ang. dette? Mvh. Øystein Endret 27. august 2005 av ostenXX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Hva med å arbeide på butikk? Her jeg bor er de åpne for at studenter kan jobbe der.. Har selv gjort det også, husk at uansett hvilken jobb du tar så er den viktig for hvor lett du kan få deg jobb senere. Siden dette viser hvordan du fungerer i arbeidslivet vil arbeidsgivere se ganske mye på dette i forhold til karakterer. EDIT: Nettopp pga at jeg har jobbet på butikk ga dette meg en kjempestor fordel i forhold til de andre i klassen min med tanke på lærlingeplass (husk å gi et godt intrykk). Jeg var den som fikk den beste plassen Så klart er det beste om du får en jobb som kan ha litt samenheng med det du skal jobbe med senere.. Lykke til! Endret 27. august 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar