Bertelsen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Når jeg prøver å starte opp xp så kommer det fram explorer.exe - Programfeil. Programmet ble ikke riktig initialisert (0x0000005) Trykk OK for å avslutte programmet. Bruker shellet til Aston, så jeg har skrivebord, men kan ikke komme inn på mapper o.l Noen som vet hvordan man fikser det? Endret 27. august 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det må være Aston som er problemet, siden det denne gjør er å bytte ut explorer.exe skallet med sitt eget skall. Kanskje det hjelper å reinstallere Aston, og så restarte maskinen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 jo, men det var først i dag det ikke funket, har brukt Aston i 24 dager nå.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Ingen...? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Siden du har hatt spyware ( annen tråd) kan det tenkes at noe har skadet Windows. Jeg spør først om det kan være annen hardware/software du har installert i det siste? Ellers kan du forsøke en systemfilsjekk: Start / Kjør / skriv sfc /scannow Først må du finne frem og sette inn XP-cden din. Håper du får til å gjøre dette fra Aston... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå