adale Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Generelt sett, går det an å bruke 2 forskjellige brikker, eller bør begge være like? Har en Dell D600 som bruker SO DIMM DDR 266. Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har erfart at bærbare er litt mer følsomme på det området. Er det DDR 266 du har fra før av, så bør du kjøpe maken brikke for å sette sammen med den. (Maken som i samme fsb, og cl osv.) Går sikkert bra å sette en 256mb og 512mb sammen så lenge de begge er DDR266. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har ikke hadd problemer med å blande minne på mine bærbare: PC100 + PC133 ram, med CL2 og CL3. Alle fire brikkene lar seg sjonglere med på begge bærbare uten problemer. Jeg har også en litt nyere bærbar med 256MB PC2100 og 512MB PC2700. Dette går også glimrende selv om minnet er produsert av forskjellige produsenter. Det er mulig jeg har hadd flaks, men det viser i hvertfall at det ikke er umulig å sjonglere med litt forskjellige minnebrikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå