Klekkus Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Fra en nyhet på forsiden av fettnerd.org så ble den resized. og tilslutt så fikset noen en nisselue på den for meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Front 242 - Tyranny (For You) Et omslag fra et EBM-album av noen belgiere. En gang for lenge siden brukte jeg dette: Endret 3. januar 2006 av cun Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bilde av Harrison Ford fra filmen Blade Runner. Gjort svart/hvitt, klippet og resized. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Meg selv. http://www.deviantart.com/view/22911909/ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Final Fantasy 9, CD2, japansk program for å omgjøre .STR filer fra Playstation til noe mer normalt -> Virtualdub, save image sequence -> Photoshop, crop, resize, save for web. Har også en annen versjon på forumer hvor animerte avatarer er lov laget i Imageready samtidig. Det er forresten akkurat i det Vivi makter en annen black mage med fireball. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Min er heimelaga! 100% 5382136[/snapback] Er du sikker på det? Syns den så så proff ut. Jeg trodde noen på devianart hadde lagd den på Photoshop eller noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Min er mekka i Word. Tok navnet mitt, Sjur, skrev det med en eller annen fancy Rune-font med streker over og under, fra den tida LoTR var så hippt overalt. Tror det er noe dvergeruner eller noe. Uansett, alltid vært opptatt av runer. Stor skriftstørresle, SJUR, print screen, paste i Paint, lagre for moro skyld, resize til avatar. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Google - resize - crop - avatar. Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 I bilen på bildet er det pappa som kjører en Mazda RX8 på jobb. "Marius E" er satt inn etterpå ved hjelp av "Ny avatar"-tråden. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Selvmekket. 4746056[/snapback] Har du ikke stjelt den fra Morrowind? Eller er den per definisjon selvmekket når du hat screenan selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå