lokeland Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Den grisegeniale filmen "Terkel i knipe" + litt photoshopwork.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Et bilde av meg + photoshop-hjelp fra en venn. Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Et bilde av meg selv da jeg var i syden, du kan se at jeg ble litt brun i huden og i håret. Neida. Endret 1. januar 2006 av -Dreamer- Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Et bilde av meg selv da jeg var i syden, du kan se at jeg ble litt brun i huden og i håret. Neida. 5369599[/snapback] Du er jammen meg en liten luring du! Avataren min fant jeg på google. Det er bilde av Alfred Hitchcock. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Bildet er tatt fra Sam Woods kjente tolkning av Elminster of Shadowdale. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Forgotten Realms-Elminster? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har stjålet Bandidos MC-logoen - that's all. Ellers kan jeg nevne at den ble laget av Stefan (SteffyBoy) som en pal-to-pal-job. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Avatarer lager man selv. Punktum. 4744276[/snapback] lol at you. Avatarer kan man lage selv, eller noen andre kan lage for deg. Punktum. fixed Fant bilde på kittenwar.com og en i avatartråden heiv på hatt og croppa. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Lagde den selv, men bildet av dan børge er det noen andre som har tatt. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Fant min et sted, husker ikke helt hvor, men tipper det var ganske nærme et sted hvor ingen kunne tru at nokon kunne bu! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tatt bilde selv.. Her er en større og bedre versjon: Eller en enda større: http://home.no.net/svaking/Wank/nusse.JPG Avartarer blir somregel laget selv. Evt så bruker jeg en modifisert "im stupid" smiley jeg modifiserte for 3år siden Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Resiza en wallpaper jeg fant på nettet. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har stjålet Bandidos MC-logoen - that's all. Ellers kan jeg nevne at den ble laget av Stefan (SteffyBoy) som en pal-to-pal-job. 5369768[/snapback] Den var faktisk en smule kul. Mitt er et bilde av den sikkert kjente filmskaperen, Quentin Tarantino. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er glad i Sci Fi, og avataren jeg bruker nå er vel et bilde fra deviantart.com om jeg ikke husker riktig? Må vel få bytta snart. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Forgotten Realms-Elminster? 5369738[/snapback] Hvem ellers? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bilde av bassisten Iscariah fra sin tid i Immortal. Ingen Black Metal artister som har kulere liksminke enn han. Tror jeg fant det på Immortal sin gamle internettside, som dessverre ikke har vært oppe siden bandet sluttet å spille. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tok ett screenshot i wow, endra level og smack der har du min (warrior med enchanted thorium hel for de som eventuelt lurte ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Ekte hjemmelaget EDIT: ... som hån mot alle dem som putter tid, dato, ip, dag, år osv i dynamiske avatarer Endret 2. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Stjal den fra webcamet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå