Erlendz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har coveret til ett av mine favoritt album... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 fikset ny avatar i dag - tok meg 10 sek i PhotoShop Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Google + "Snoopy" Google + "Snoopy" + Retningslinjene hadde vært mye bedre. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Croppet et bilde av Alex fra A Clockwork Orange, fargegradert kraftig og manipulert, samt ramme. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Google, Skreiv teksten sjæl. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Blizzard Mageroyal fra wow? Æsj nei!!!!1!one1 WC3 -> Death and Decay Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 stjal min fra google og fikk HalTan til å fikse en nisselue på han Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Lånte den røde versjonen av @kd's avatar. Stjal steffy sin også en stund, men da ble det jo opptøyer! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Avaterer bør være laget for at en hvis person skal ha den som avatar. Dvs. burde ikke bare ta noe og resize det... IMO. Du har nicket ditt i nicket ditt din fjøsnisse, trenger ikke smøre nicket utover et fint bilde i emo-font for at det skal værra kult. Nick, avatar og signatur er tre separate ting. Man KAN, men trenger ikke røre alle disse sammen. Sa absolutt ingenting om en skulle ha nicket i avataren eller ikke. Bare at en avatar er noe personlig og dermed blir anonymt å bare stjele et bilde. Forøvrig vil det å bare finne et bilde på nettet og smøre ut en font på det gå under det jeg sa blir litt upersonlig. Bildet på avataren min har jeg forresten tatt med kamera og så manipulert selv. Og en ting til, når ble greske bokstaver emo-font? Endret 28. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Fant bildet i en avatarmappe jeg har, med ukjent opphav. Bildet ble endret størrelse på, tatt vekk animasjon og endret farge, av fredrikrb. Synes avataren din er meget bra akkurat nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Fant bildet i en avatarmappe jeg har, med ukjent opphav. Bildet ble endret størrelse på, tatt vekk animasjon og endret farge, av fredrikrb. Synes avataren din er meget bra akkurat nå. Det du mener å si er at du rett og slett digger fargenyansen jeg dro frem? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Stjal min fra en kar i min allianse på et onlinespill jeg spiller; darkthrone.com. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Fant det internasjonale bandidosmerket på Google. Klippet den ut, fant en wantedplakat, og sendte alt til Steffy som ordnet resten. Elsker avataren min. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Sakset fra et bilde fra "The Office", og pusset litt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå