Gå til innhold

Hvem har du stjålet avataren "din" fra?


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
@ milleniam, hvorfor bruker du en så utrolig komprimert utgave av avataren jeg har laget i avatartråden? :dontgetit:

Mulig jeg gjorde det feil, men jeg tok bare å trykkte på printscreen knappen, limte inn på paint, klipte det ut og lagret det.

 

Er det en bedre måte å gjøre det på?

Lenke til kommentar
@ milleniam, hvorfor bruker du en så utrolig komprimert utgave av avataren jeg har laget i avatartråden? :dontgetit:

Mulig jeg gjorde det feil, men jeg tok bare å trykkte på printscreen knappen, limte inn på paint, klipte det ut og lagret det.

 

Er det en bedre måte å gjøre det på?

Høyreklikk, egenskaper, marker url, gå i din profil, velg avatar, last opp fra vebside elns og lim inn deretter oppdater avatar :)

Lenke til kommentar
@ milleniam, hvorfor bruker du en så utrolig komprimert utgave av avataren jeg har laget i avatartråden? :dontgetit:

Mulig jeg gjorde det feil, men jeg tok bare å trykkte på printscreen knappen, limte inn på paint, klipte det ut og lagret det.

 

Er det en bedre måte å gjøre det på?

Høyreklikk, egenskaper, marker url, gå i din profil, velg avatar, last opp fra vebside elns og lim inn deretter oppdater avatar :)

Eller høyreklikk på bildet, velg Lagre som, eller Save as, og lagre bildet på pcen.

Last det deretter opp på samme måte som du gjorde med bildet du laget i paint.

Lenke til kommentar
@ milleniam, hvorfor bruker du en så utrolig komprimert utgave av avataren jeg har laget i avatartråden? :dontgetit:

Mulig jeg gjorde det feil, men jeg tok bare å trykkte på printscreen knappen, limte inn på paint, klipte det ut og lagret det.

 

Er det en bedre måte å gjøre det på?

Høyreklikk, egenskaper, marker url, gå i din profil, velg avatar, last opp fra vebside elns og lim inn deretter oppdater avatar :)

Eller høyreklikk på bildet, velg Lagre som, eller Save as, og lagre bildet på pcen.

Last det deretter opp på samme måte som du gjorde med bildet du laget i paint.

begge funker like bra. :) Fargoth laget miiin... :love:

Lenke til kommentar
Blackmage, fra Final Fantasy

Det står evig respekt av avataren din. Du har hatt den så lenge jeg kan huske og jeg hadde sikkert lurt på hvor du hadde blitt av om du hadde byttet avatar.

 

Jeg rappet min fra google - where else? Er en filtrert frame fra Reservoir Dogs.

Jeg har hatt to avatarer totalt, i hele min forumhistorie. Den forrige avataren så slik ut:

 

gremlin_small.jpg

 

EDIT: Tre, faktisk. Jeg bytter til juleblackmage ved juletider. :green:

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Avaterer bør være laget for at en hvis person skal ha den som avatar. Dvs. burde ikke bare ta noe og resize det... IMO.

Du har nicket ditt i nicket ditt din fjøsnisse, trenger ikke smøre nicket utover et fint bilde i emo-font for at det skal værra kult.

 

Nick, avatar og signatur er tre separate ting. Man KAN, men trenger ikke røre alle disse sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...