ⅵdar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Stjal den fra SHELL32. Nå blir jeg sikkert saksøkt av micro soft Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 @ milleniam, hvorfor bruker du en så utrolig komprimert utgave av avataren jeg har laget i avatartråden? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Lagde den selv, det vil si, jeg fant et bilde med google og mekket det til en avatar. Mulig det er på tide å bytte ut bullet-avataren min, jeg har jo hatt den en stund. Endret 27. august 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 @ milleniam, hvorfor bruker du en så utrolig komprimert utgave av avataren jeg har laget i avatartråden? Mulig jeg gjorde det feil, men jeg tok bare å trykkte på printscreen knappen, limte inn på paint, klipte det ut og lagret det. Er det en bedre måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 @ milleniam, hvorfor bruker du en så utrolig komprimert utgave av avataren jeg har laget i avatartråden? Mulig jeg gjorde det feil, men jeg tok bare å trykkte på printscreen knappen, limte inn på paint, klipte det ut og lagret det. Er det en bedre måte å gjøre det på? Høyreklikk, egenskaper, marker url, gå i din profil, velg avatar, last opp fra vebside elns og lim inn deretter oppdater avatar Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 har ikke avatar nå :O den ble borte da en moderator fjernet signaturen min Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 @ milleniam, hvorfor bruker du en så utrolig komprimert utgave av avataren jeg har laget i avatartråden? Mulig jeg gjorde det feil, men jeg tok bare å trykkte på printscreen knappen, limte inn på paint, klipte det ut og lagret det. Er det en bedre måte å gjøre det på? Høyreklikk, egenskaper, marker url, gå i din profil, velg avatar, last opp fra vebside elns og lim inn deretter oppdater avatar Eller høyreklikk på bildet, velg Lagre som, eller Save as, og lagre bildet på pcen. Last det deretter opp på samme måte som du gjorde med bildet du laget i paint. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 @ milleniam, hvorfor bruker du en så utrolig komprimert utgave av avataren jeg har laget i avatartråden? Mulig jeg gjorde det feil, men jeg tok bare å trykkte på printscreen knappen, limte inn på paint, klipte det ut og lagret det. Er det en bedre måte å gjøre det på? Høyreklikk, egenskaper, marker url, gå i din profil, velg avatar, last opp fra vebside elns og lim inn deretter oppdater avatar Eller høyreklikk på bildet, velg Lagre som, eller Save as, og lagre bildet på pcen. Last det deretter opp på samme måte som du gjorde med bildet du laget i paint. begge funker like bra. Fargoth laget miiin... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Blackmage, fra Final Fantasy Det står evig respekt av avataren din. Du har hatt den så lenge jeg kan huske og jeg hadde sikkert lurt på hvor du hadde blitt av om du hadde byttet avatar. Jeg rappet min fra google - where else? Er en filtrert frame fra Reservoir Dogs. Jeg har hatt to avatarer totalt, i hele min forumhistorie. Den forrige avataren så slik ut: EDIT: Tre, faktisk. Jeg bytter til juleblackmage ved juletider. Endret 28. august 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Klippa ut og resiza hue fra et eller annet Josie Maran bilde Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Avaterer bør være laget for at en hvis person skal ha den som avatar. Dvs. burde ikke bare ta noe og resize det... IMO. Endret 28. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Avaterer bør være laget for at en hvis person skal ha den som avatar. Dvs. burde ikke bare ta noe og resize det... IMO. Blææ! Kjedelig å finne på ting selv! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Avaterer bør være laget for at en hvis person skal ha den som avatar. Dvs. burde ikke bare ta noe og resize det... IMO. Avataren representerer deg. Det andre lager kan representere meg mye bedre enn noe jeg klarer å lage selv. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Avaterer bør være laget for at en hvis person skal ha den som avatar. Dvs. burde ikke bare ta noe og resize det... IMO. Du har nicket ditt i nicket ditt din fjøsnisse, trenger ikke smøre nicket utover et fint bilde i emo-font for at det skal værra kult. Nick, avatar og signatur er tre separate ting. Man KAN, men trenger ikke røre alle disse sammen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Et eller annet sted på deviantart.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Fant bildet i en avatarmappe jeg har, med ukjent opphav. Bildet ble endret størrelse på, tatt vekk animasjon og endret farge, av fredrikrb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå