Nsain Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 I det siste har jeg vært bort i noe rart.. Når noen ringer meg kommer det opp 3 valg: Svar, Opptatt, Svar og fortsett, og det er det siste valget som er forhåndsdefinert. Har vært bort i dette før også, men da forsvant det etter en stund, og jeg fikk det vanlige bildet eller hva det var når noen ringte.. Kan det ha noe med themes jeg bruker?? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hey, sånn vil jeg også ha, hehehe! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Themes skal ikke ha noe å si her, vil jeg tro. Du skal vel bare ha to valg, svare: ja og nei. Har du gjort noe med fw. Brukt en uoriginal versjon, eller noe? Lenke til kommentar
Nsain Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Jeg vil heller ha bildet av personen + valgene ja og nei.. Men etter at jeg slo mobilen av og på i går virka alt som normalt igjen. Men har altså vært bort i samme greia før også.. Har ikke brukt noe uorginalt.. Unntatt themes dah.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå