walestr Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei Jeg har medion bærbar fra Coop. Har instalert intel PROset/wireless men da kommer det bare med at "trådløst er slått av" ?? Jeg har trådløs router fra Nextgentel (den er aktivert for trådløst) Kan noen hjelpe? jeg trykker på denne knappen på tastaturet , men det helper ikke. Har XP prof på maskinen. (formatert disken fra coop) Hilsen Roger Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Mulig at du må installere egen driver for akkurat den knappen. Hadde samme problem med samme feilmelding på min pc, men det funket etter at jeg installerte driver for Trådløs på/av-knappen. Lenke til kommentar
walestr Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 hm mulig det. Jeg har sjekka at det er nett så det skulle være mulig å finne forhåpentlighvis. Noen som vet hvor denne knapp av/på driveren er å finne? eller andre som har vært borte i tilsvarende problemer. Roger Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvis du har reinstallert Windows på Coop Pc'en din må du legge inn Launch Manager for å få aktivisert knappen som skrur på det trådløse kortet. Du finner den i DRIVER katalogen på harddisken. Hvis du har formatert den partisjonen også finner du den på en CD som fulgte med. Regner med at det er slik på den nye Coop PC'en også. Det var i hvert fall slik det funker på min. Jeg har ikke funnet noen annen måte å skru på trådløst nettverk på. Kanskje noen andre vet mer? Lenke til kommentar
walestr Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Takk takk der kom nettet. Da er det bare å sette det opp slik at det er lukket... Hilsen Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå