Nerdiboy Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Spørsmål står i topic... Jeg har lagt et MP3 program... Trenger å pakke ned det og alle dll`s og et program som legger alle dll`s i windowssystem32 Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Dersom du har hele Visual Studio-pakka: Under Programmer > Microsoft Visual Studio > Microsoft Visual Studio 6.0 Tools finner du noe som heter Package and Deployment wizard. Hvis ikke, tror jeg nok du må lete litt. Vet det finnes, men jeg vet ikke hvor. Forøvrig kan jeg anbefale Mindvision Installer VISE. Dette er ikke gratis, men det er svært enkelt og kjapt å bruke :smile: Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har prøvd den som følger med VB men det kommer en feil melding hver eneste gang... Jeg har stresset live at meg får å få det til å fungere... Det kommer "mscomctl.oxc$winsysdir4352452345" eller noe i den duren... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Nsis fra nullsoft. Samme folka som lager winamp. Helt gratis. Du får tilog med kildekoden. Lett å bruke og ganske så kraftig. Kan anbefales på det varmeste :smile: http://www.nullsoft.com Lenke til kommentar
eiga Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 22:26, Nerdiboy skrev:Jeg har prøvd den som følger med VB men det kommer en feil melding hver eneste gang...Jeg har stresset live at meg får å få det til å fungere... Det kommer "mscomctl.oxc$winsysdir4352452345"eller noe i den duren... Det er grunnet en bug. Du må ha servicepack(2) for visual studio om jeg ikke husker feil. Evt: les i dokumentasjonen om hvordan du lager en install fil manuelt. Edit: SkriveBug rettet opp (gjort uten servicePack :smile:) [ Denne Melding var redigert av: eiga på 2002-08-12 00:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå